NEINFRANTII

- legenda continua


ANULAREA alegerilor din 2.11.2014, o necesitate ...europeana

Distribuiţi

octavtoader

Mesaje : 67
Data de inscriere : 31/05/2010

ANULAREA alegerilor din 2.11.2014, o necesitate ...europeana

Mesaj  octavtoader la data de Vin Noi 07, 2014 6:24 am

.




Vorbim adesea de "asasini economici" de "transformarea Romaniei in colonie" - fara sa disecam mecanismul ce sta la baza acestor subiecte.


Articolul de mai jos nu este un atac la cei doi candidati prezidentiali - asa cum ar parea la o prima vedere - ci e o enuntare a acestor metode care au 3 paliare de evolutie :
1) - initierea/amorsarea HAOSULUI printr-o decizie politica/electorala viciata, ridicata la rang de lege 
2) - adancirea HAOSULUI prin aplicarea deciziei politice viciate cu ajutorul unor functionari publici, obligati prin lege, sa aplice decizia politica viciata
3) - definitivarea HAOSULUI prin "scoaterea la suprafata", ulterior, in functie de interesele de grup, a defectelor introduse initial in sistem si evidentierea strica a "acarilor Paun" care au fost fortati prin decizia politica viciata sa aduca pagube Statului Roman.

Toate marile distrugeri din Romania au avut aceiasi reteta - initierea haosului prin decizie politica, consolidarea haosului aplicare deciziei politice viciate si definitivarea haosului prin cautarea "vinovatilor", a "acarilor Paun"  care au fost obligati sa puna in practica decizia politica viciata.
 - Cauzele/metodele care au stat la baza HAOSULUI nu au fost niciodata analizate - dimpotriva, aceste metode au fost ascunse si astfel folosite repetat in diferite situatii.

In cazul de fata suntem in situatia de a hotara ACUM SAU NICIODATA daca respectam litera legii sau lasam ca, prin efect de bumerang, aceste scapari sa se intoarca impotriva noastra in viitor prin acuzatii aduse viitorului Presedinte al Romaniei.- traduse in practica de referendumuri, suspendari, izolare/blocare politica externa/interna, decizii luate sub "presiunea strazii" - intr-un cuvant HAOS.

E clar ca fiecare din candidati reprezinta o valoare - asa cum e clar ca reprezinta si un risc. Intrebarea este daca ACUM evitam capcana "asasinilor economici" mergand cu aplicarea stricta a legii sau mergem mai departe riscand inca 5 ani de blocaj economic, de declin economic sau, in cel mai rau caz, de izolare a Romaniei si intrare in HAOS.

Exemplul cel mai bun este UCRAINA - cine mai stie sau mai analizeaza DE CE a intrat in HAOS. ? Principala problema a ajuns sa fie ca acest HAOS sa nu se extinda la vecini sau in UE. 

Cauzele sau factorii generatori de HAOS nu-i mai stie nimeni. Nimeni nu mai stie cum dintr-o cooperare Europa-Rusia-Asia s-a ajuns la aceasta stare de conflict Europa-Rusia-Asia. 
"Vinovati de serviciu" exista - toata media ii vehiculeaza - Rusia, China, relatiile cu statele islamice etc. Dar oare astea sunt adevaratele cauze ?


Vrem sa jungem la fel ? 
Avem o sansa unica ACUM sa evitam aceasta capcana a timpului - cu costuri rezonabile. 





ANULAREA alegerilor din 2.11.2014, o necesitate ...europeana




Anularea alegerilor din 2.11.2014 pare o utopie, dar sunt cel putin 2 motive care impun o astfel de solutie :


1) Romania si romanii sunt fortati sa-si aleaga Presedintele, ca "garant al Constitutiei" dintre 2 candidati - ambii cu probleme ce duc la incalcarea, sub o forma sau alta, a legii 
- Dl Ponta banuit ca s-a pus in slujba unor servicii secrete intr-un moment in care legea interzicea acest lucru
- Dl Iohannis pentru ca a fost in consiliul de administratie al unei societati atunci cand legea nu permitea acest lucru.

[size=18]Ambii au facut cu buna stiinta aceasta incalcare a legii, a cutumei administrative (pt ca amandoi cunosteau cerintele legii), ceea ce ridica o problema de nivel european in fata europarlamentarilor romani :[/size]
 - Va fi Romania izolata politic-economic si militar, prin refuzul/ezitarea celorlalti sefi de state europeni de a colabora cu un sef de stat care a incalcat legea, ...sau nu ? 
Aceasta ar trebui sa fie preocuparea europarlamentarilor romani si nu luptele interne de partid.  


Pentru ca de acest raspuns, la aceasta intrebare, la aceasta interpelare facuta in interiorul Parlamentului European depinde viitorul Romaniei. 
 - Prima definitie a unei dictaturi este nerespectarea legii la nivel de sef de stat.
Daca, fie si pentru o clipa, aceasta situatie planeaza asupra Romaniei si viitorul Presedinte al Romaniei va fi socotit ca un om ce nu respecta legea atunci izolarea, sanctiunile economico-politice vor veni ca o evolutie normala intr-o comunitate de state in care LEGEA e cea care primeaza.


 - Altfel Uniunea Europeana risca sa fie socotita doar o cooperare pur politica, unde LEGEA este facultativ aplicata, in functie de interesele politice - si nu o entitate a unor state puternic dezvoltate economic ce fiunctioneaza exclusiv pe baze legale, fara derogari de la aplicarea legii si ordinii.
De aceea raspunsul din partea cancelariilor marilor democratii europene este esential in aceasta problema : Accepta sau nu ca Romania sa fie reprezentata la nivel de sef de stat de o persoana cu probeme in respectarea legii ? Vor izola sau nu Romania, indiferent de cine va iesi castigatorul cursei electorale pentru Cotroceni ?


Iar de aici rezulta necesitatea anularii scrutinului electoral din 2.11.2014 si amanarea alegerilor pana la lamurirea situatiei candidatilor la cea mai inalta functie in stat - Presedentia Romaniei.


2. Legea spune ca scrutinul poate fi anulat daca se dovedeste ca "situatia a fost de natura sa modifice clasamentul candidatilor" 


a) 1 milion de voturi pe liste speciale suspectate de "turism electoral" reprezinta o situatie care putea modifica clasamentul candidatilor la alegeri.


b) Asigurarea accesului doar a putin peste 150.000 de romani la urna de vot - din cei aproape 3 milioane de romani din afara tarii ( din care peste 80% cu drept de vot, pt ca e vb de persoane care au plecat la munca in strainatate si dreptul/capacitatea de munca = dreptul de vot ) este o situatie care arata clar ca situatia candidatilor in clasamentul electoral puteafi schimbata daca accesul la vot nu ar fi fost limitat/restrictionat de autoritatile romane competente in domeniu.


- Nu conteaza "cine" se face vinovat de aceasta situatie.
- Nu conteaza ca "doar cateva zeci de mii de romani n-au putut vota" sau ca "s-au inregistrat mai multe voturi decat in 2009".
Noi aici analizam NORMALITATEA - adica posibilitatea ca toti cei 3 milioane de romani din diaspora sa isi poata exprima votul - nu facem studii comparative intre doua guvernari care au "trisat" la vot - una in 2009 si alta in 2014.
  - Se incearca abaterea de la aplicarea legii pe principiul "dar si alalalt a facut la fel". Aici nu conteaza cine a facut sau nu ceva similar - conteaza stoparea unui proces de frauda electorala. ACUM, pana nu se extind urmarile acestei situatii la dimensiuni necontrolabile.


 - Situatia comparativa ar fi ca, in cazul unui incendiu la o casa si a pericolului extinderii incendiului la cladirile vecine pe noi sa ne preocupe "cine si de ce a dat foc casei" si nu chemarea pompierilor pentru stingerea incendiului si salvarea situatiei. Anchete, analize se pot face dupa - primordial este salvarea situatiei si stoparea extinderii incendiului.


La fel si la aceste alegeri - primordial este salvarea situatiei, readucerea ei in reperele legale si abia apoi stabilirea vinovatilor. 
 - Iar prima masura este anularea alegerilor si a rezultatului scrutinului din 2.11.2014 pentru ca prin vointa autoritatii de stat a fost restrictionat accesul la vot a peste 3 milioane de romani aflati peste hotare. 
Asta daca vrem sa aratam ca suntem un stat de drept, european si nu un "Bandutistan"

Curtea Constitutionala are cel putin 2 motive de anulare a scrutinului din 2.11.2014. 
 - Fie ca unul dintre candidati formuleaza o cerere in acest sens, fie ca Avocatul Poporului se autosesizeaza pentru incalcarea dreptului la vot pentru un numar important de romani, aceasta decizie va modifica esential viitorul Romaniei.


Ultima editare efectuata de catre octavtoader in Vin Noi 07, 2014 7:37 am, editata de 1 ori

    Acum este: Joi Oct 19, 2017 5:36 am