NEINFRANTII

- legenda continua


ANA PAUKER si cu DEJ baga spaima in burgheji... ( MCV-ul (Comisia Europeana) si SUA stiu asta ? )

Distribuiţi

octavtoader

Mesaje : 74
Data de inscriere : 31/05/2010
01022018

ANA PAUKER si cu DEJ baga spaima in burgheji... ( MCV-ul (Comisia Europeana) si SUA stiu asta ? )

Mesaj  octavtoader

.
.
.
.
ANA PAUKER si cu DEJ baga spaima in burgheji... ( MCV-ul (Comisia Europeana) si SUA stiu asta ? )  ( 1 )


... In varianta originala a anilor '50 - „Ana, Luca şi cu Dej / Bagă spaima în burgheji“


    
   Scriu aceste randuri pentru ca in Romania mai sunt oameni cu o varsta venerabila care-si mai amintesc de "justitia" facuta la sfarsitul anilor '40 sub acest sinistru slogan, justitie facuta la comanda politica sovietica, pe denunturi luate sub presiune. Daca pentru Ana Pauker usor gasim un corespondent in zilele noastre... pentru Dej, "Vulpea Carpatilor", e mai greu, daca nu imposibil sa gasim o corespondenta in cotidian. Justitia insa se manifesta sub aproape acelasi tipar.

   Am intrat in noul an, reforma fiscala ar trebui sa aduca TVA-ul direct in visteria statului (poate ca va aduce si acei 6,5 miliarde de euro ce dispar anual din TVA - atat de necesari in sanatate, educatie, aparare ...) iar CAS-ul intra direct pe CNP-ul celui care platesate. N-a ramas nici un patron fara bani de salariu, iar acesta, salariul, nici n-a scazut, nici n-a crescut. Lucrurile s-au mai linistit, nu prea mai sunt motive de crearea a tensiunii pe strazi (acum in an centenar 1918-2018, asa cum si-ar dori unii) - au mai ramas doar "legile Justitiei" ca motiv. Si aici trebuie punctate cateva lucruri :
 
1. "JUSTITIA" factor de santaj si de punere in dificultate a Romaniei in plan intern si international. Justitia, asa cum este ea astazi, trebuie schimbata. Nu intru in amanunte tehnice - ca sa nu pierdem imaginea de ansamblu.
 - Situatia in care suntem azi,  cu un Parlament de "penali", cu o majoritate a functionarilor publici sau politicieni "corupti" este, in aproape in TOTALITATE, opera a ceea ce numim azi JUSTITIE - incluzand aici toate elementele sistemului de justitie : culegerea de informatii, analiza si ancheta judiciara, punerea sub acuzatie si inceperea urmaririi penale, a procesului penal, dovedirea si recuperarea prejudiciului dar mai ales PREVENTIA, grija sistemului romanesc de justitie (si aparare) ca nici un posibil infractor (sau functionar public controlat de mediul infractional ) sa nu ajunga factor decizional ce are acces la secrete de stat - acesta ultima functie fiind aproape inexistenta. Responsabilitatea acestei situatii revine, in marea ei majoritate, actualului sistem de justitie. Ei ar trebui sa raspunda, in primul rand, pentru aceasta stare de fapt, si sa ceara o schimbare majora.

 - Cum altfel poti explica ca pe dosare instrumentate cu mult timp inainte de alegeri, inainte de procesul electoral (fapte din 2013, 2015 sau mai vechi, 2008, 2009), "justitia" se trezeste, face acuzatii publice si incepe actiunea penala cu retineri si arestari ABIA dupa ce "penalul" stiut cu multi ani inainte a avut cale libera spre accesiunea politica in Parlament, in functii de inalta responsabilitate publica, in guvern, cu acces la cele mai teribile secrete de interes national.
 - UNDE si DE CE aceste dosare au trenat pana cand rezultatul final a fost si este degradarea imaginii internationale al Romaniei - ca cel mai corupt stat european ?
 Ne comparam noi cu Grecia din care au disparut sute...mii de MILIARDE de euro, Grecie in care nici nu se vorbeste de "coruptie la nivel de stat".
 - Ce alt rol decat denigrarea Romaniei au aceste dosare scoase la iveala doar cand "penalul" a ajuns intr-o functie publica de rang inalt - cand conform legii si bunei practici nici un "cercetat penal" sau "suspect" intr-o activitate infractionala nici macar nu ar fi eligibil pe listele de alegeri parlamentare, sau intr-o functie publica de decizie la nivel de stat, desi uneori intredictia se aplica si pentru inalte functii in administratia locala .

Prin prisma avertismentelor venite prin diferite texte publicate pe canalele media exista suspiciuni rezonabile (daca procurorii isi permit sa aiba...normal e sa avem si noi acelasi drept sa suspicionam lucrurile) ca scopul sa poate fi doar unul : satanizare Statului Roman pe linia coruptiei, a "marii coruptii", a unei guvernari imposibile, a unui sentiment de nesiguranta care sa nu-i permita accesul cu drepturi depline in Comunitatea Europeana si integrarea in Spatiul Schengen.

 - Un bun exemplu este investirea de ieri a noului guvern - caruia simultan i-a fost pusa stampila de "penal" prin arestarea lui Ionel Arsene, lider PSD si seful CJ Neamt, un apropiat al Ministrului Economiei, Danut Andrusca. Motivul arestarii din 29 ian 2018: potrivit DNA, un martor in cauza sustine ca in 2013 ar fi dat mita 100.000 euro numitului Ionel Arsene pentru a interveni la ANI (Agentia Nationala de Integritate ) pentru alta persoana dintr-o functie publica locala "in scopul de A SE CONSTATA NERESPECTAREA dispozitiilor legale privind conflictul de interese si regimul incompatibilitatii". (textul este extras din comunicatul de presa al DNA, http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=8652 , text din care rezulta ca denuntatorul a dat 100.000 euro mita inculpatului Ionel Arsene... pentru generarea unui control  care sa constate "nerespectarea...", control pe care il putea genera si "martorul in cauza" printr-o sesizare gratuita, dar semnata, la ANI, cf  legii de functionare a institutiei - ridicol, nu-i asa ??). Din 2013 ...exact acum s-a gasit DNA-ul sa-l aresteze, in ziua de 29 ian 2018 cand se instaleaza noul guvern, pe o motivatie cusuta cu ata alba...
Ceea ce da o  oarecare valoare ipotezei de mai sus - instrument de santaj si denigrare a Romaniei.

 - Sa avem aici o prima forma de manifestare a Statului Paralel de care toata lumea vorbeste - dar nimeni nu-l defineste ca forma, scop si mod de actiune - sa fie acesta un prim scop al acestei structuri din umbra ?
Oare Comisia Europeana (MCV-ul) stie de aceasta forma subtila de santaj ce se prefigureaza printr-o practica/strategie de lunga durata in Romania ? Pentru ca de mult timp Romania nu are o problema cu "penalii" ci are o problema cu alegerea unui guvern/administratii - verificat de institutiile abilitate ale statului, aprobat de Parlament, investit de Presedintele Romaniei care e seful CSAT si deci posesorul celor mai complete si secrete rapoarte ale serviciilor de informatii - pentru ca apoi, la numai cateva luni (iata ca acum "jocul" e mai strans - la cateva ore ) sa apara in plan intern si international "ministrii penali" sau legaturi infractionale ale membrilor guvernului.
Dar la aceste aspect vom reveni.

2. "Justitia" si intrumentele/institutiile de siguranta ale statului roman la dispozitia structurilor infractionale . Denuntul de tip "sacosa cu bani".
   
In lumea democratica si civilizata, dar si in Romania (mai ales dupa aderarea la UE) operatiunile cu bani cash au disparut sau sunt bine controlate de institutiile financiare sau de control fiscal - si vorbim aici de activitatea economica curenta. Nicaieri in lumea civilizata nu mai poti dispune din activitatea economica curenta de sute de mii/milioane de euro fara ca acest lucru sa se stie si sa fie declarata destinatia clara a banilor. Miscarea banilor se face prin conturi bancare.

Singurele zone de unde se pot obtine si manipula mari sume de bani cash sunt activitatile infractionale : trafic de droguri si armament, prostitutie, trafic de organe si persoane. Dar iata ca in Romania avem denunturi si dosare penale instrumentate de organele care ar trebui sa faca justitie (nu spectacol si filme de aventura...) ca la inceput de secol 19 cand banii se duceau in genti, cu diligenta. In contextul acestui gen de denunt, denuntatorul capata imunitate - si nimeni nu-l intreaba de provenienta legala a banilor cash.

TRADUS : Daca un politician sau inalt functionar public deranjeaza structurile infractionale acestea trimit un emisar - cu sau fara sacosa cu bani - pentru rezolvarea unei probleme oarecare, ce indeobste se putea rezolva si fara bani, pe alte cai legale (a se vedea cazul Ionel Arsene). Dupa care, multumit ca si-a rezolvat problema, mituitorul (mesagerul structurii infractionale...) se autodenunta la comanda scotand de pe scena politica un politician incomod.
 Nu definitiv ci doar 1-3 ani de plimbat prin tribunale (pana cand o instanta superioara constata lipsa de probe si da achitarea ), eventual cu spectacole televizate in care inculpatul este plimbat cu catuse - spre satisfactia romanilor doritori de dreptate. In timpul asta Romania este "penala", declaratie de la nivel prezidential, toate acordurile sau actele negociate de ministrii sau functionarii "penali" devin nule sau sunt puse sub semnul intrebarii, iar tara noastra trebuie sa stea in genunchi la negocieri, sa faca eforturi sau sa fie penalizata pentru ca are probleme cu "marea coruptie" (in timp ce Grecia sta in capul mesei si negociaza cu fruntea sus plata/ajutorul dat de catre toate tarile europene a miilor de miliarde de euro disparute din visteria elena).

Si asa avem, prin combinatia ceor 2 metode, care vor fi aprofundate ulterior cu implicatii si implicati, fie un judecator de la Curtea Constitutionala - Toni Grebla - schimbat pentru ca exporta capre in Rusia (desi doar mitralierele erau interzise la export in Rusia), un frate al Presedintelui Romaniei inchis pentru trafic de influenta - desi nimeni nu l-a intrebat pe mituitor de unde are legal banii pe care sustine ca i-a dat, nimeni nu a vrut sa analizeze validitatea asa ziselor inregistrari incriminatoare "originale si neprelucrate", nimeni nu a luat in considerare varianta ca acele promisiuni de trafic de influenta au fost date sub amenintare ( sunt curios daca in SUA, daca fratele Presedintelui Trump ar fi avut parte de o asemenea discutie americanii ar fi considerat ca Presedintele le-a tradat increderea sau ar fi dat de pamant cu mituitorul tupeist si amenintator...), avem un ministru judecat pentru ca a organizat gala unui mare sportiv roman, aici, in Romania (Gala Bute si Elene Udrea), sau un ministru, senator, Darius Valcov, sef al comisiei care a dat NEGATIE pe legea ce punea la dispzitia canadienilor Rosia Montana, lege PSD in vaianta "aripii" Ponta-Sova, pentru ca a...comercializa tablouri (de sute de mii de euro e drept - dar sunt multi vanatori de "vechituri si anicariat" care fac cu succes aelasi lucru ).

Paranteza :  Interesant este ca lumea si "Justitia" au uitat foarte repede de acest dosar Rosia Montana, de incomesurabila valoare a resurselor Romaniei puse lla dispozitia unor "parteneri strategici" prin inginerii financiare cu efecte deosebit de grave pentru Romania, (de vinovatii, cazurile extreme de coruptie si chiar tradare prin transmitere de date secrete catre terti - ce sunt legate de acest caz de instrainare a resurselor Romaniei ) si s-au concentrat pe Darius Valcov - iar cine va avea curiozitatea sa citeasca comunicatele DNA in acest caz va observa usor fracturile de logica si intarzierea punerii sub ancheta a lui Valcov ...inainte de a ajunge senator si ministru, cu intelegeri de luare de mita din 2009 pentru ca "ulterior" in urma aceste intelegeri Darius Valcov sa aprobe in... 2008 proiectul „Extinderea și reabilitarea sistemelor de apă și apă uzată în județul Olt". (comunicat DNA din martie 2015, in timp ce raportul comisiei Rosia Montana a fost dat in nov 2013  http://www.pna.ro/comunicat.xhtml?id=6068    http://www.hotnews.ro/stiri-esential-15980036-raportul-comisiei-speciale-care-analizeaza-proiectul-minier-rosia-montana-unul-respingere-surse.htm ).

   - Sunt aceste succesiuni de evenimente fapte si dovezi ale existentei unui "stat paralel" ?
   - Va fi aprofundata problema aceasta delicata ce planeaza asupra Romaniei ?
   - Vor intelege cei din Comisia Europeana ce supravegheaza prin MCV actul de justitie din Romania ca lucrurile nu sunt atat de simple precum sunt prezentate de Presedintele ce pedaleaza pe "penalii din politica romaneasca" si ca se auto-dezinformeaza ascultand doar aceasta opinie ?
Distribuie acest articol pe: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

Mesaj la data de Mier Feb 07, 2018 3:00 pm  octavtoader

ANA PAUKER si cu DEJ baga spaima in burgheji... ( MCV-ul (Comisia Europeana) si SUA stiu asta ? )  ( 2 )


... In varianta originala a anilor '50 - „Ana, Luca şi cu Dej / Bagă spaima în burgheji“


SABOTAJ - infracţiune abrogată în prezent, care consta în fapta unui funcţionar sau alt angajat care, în exerciţiul atribuţiilor sale de serviciu, nu îndeplinea un act ori îl îndeplinea în mod defectuos şi prin aceasta cauza o perturbare deosebit de gravă a activităţii unei organizaţii socialiste sau o pagubă importantă economiei naţionale, cu scopul de a aduce în orice mod atingere securităţii statului.
se pedepseste ... cu moartea sau confiacarea totala a averii sau cu inchisoare de la 15 la 20 de ani ( Codul penal al (R.S.R.) Romaniei pana in 1989).

Detalii: https://legeaz.net/dictionar-juridic/sabotaj


 - Dupa cum vedeti art.164. Sabotajul - nu este nici pe departe ceea ce am vazut noi prin filme, cu eroi care-si arata muschii distrugand totul in cale, ci este un artico de cod penal care defineste cam ceea ce se intampla de peste 25 de ani in Romania - articol de cod penal abrogat cu machiavelica inteligenta prin Decret-Lege nr. 12 din 10 ianuarie 1990, publicat în M. Of. nr. 7 din 12 ianuarie 1990.


...........................


         Departe de mine socotirea vinovatiei sau nevinovatiei in cazurile aratate mai devreme - asta e treaba justitiei si justitia trebuie sa o faca cu maxima responsabilitate si celeritate pe baza de probe. Numai ca "lupta anticoruptie" si "justitia" au devenit doar un bun mtiv de a aduce atingere imaginii Romaniei in plan extern, de crearea a unor conditiii de inferioritate pentru Romania in negocierile internationale si nimic altceva - nu ecuperarea sumelor si valorilor pierdute, nu pedepsirea adevaratilor vinovati, ci scaparea lor pe diferite "portitze juridice" cum ar fi denuntul, ce ofera imunitate, nu restabilirea unei ordini sociale si a bunei functionari a societatii romanesti ci crearea unui haos disfunctional prin care valori incomesurabile dispar din Romania concomitent cu o scadere a valorilor morale.

  - Oare Comisia Europeana ( MCV-ul ) si SUA stiu ca aceasta manifestare definita prin sabotaj este "boala" societatii romanesti ?


   Cum altfel sa interpretezi, de ex, "fulminantul" caz Microsoft decat astfel ? Pentru ca acest caz de "mare coruptie" a fost conceput din start doar ca o "palma" data Romaniei, din moment ce a fost pus in practica dupa perioada de prescriptie si deci fara alt rezultat final preconizat decat tone de noroi pe imaginea Romaniei, scoaterea din viata politica a unor politicieni plimbati cu tam-tam si catuse pe la televizor, ani de zile in care am purtat povara unui tari neguvernabile in care oricine face ce vrea cu banii publici pentru ca acum sa ajungem in starea sa nu mai putem recupera nimic. Suntem si aici - si in alte cazuri ce vor urma prezentate - in cazul "Functionarului care ...nu indeplineste un act sau il indeplineste defectuos, cauzand o perturbare deosebit de grava ..." ?? Cu siguranta DA.

 -  Disfunctiile Statului Roman apar la cele mai inalte sfere ale conducerii de stat 

In iunie 2017 a fost investit Guvernul Tudose. Presedintele Romaniei nu a avut nimic de zis decat : "- ati bagat tara in criza fiindca nu ati stiut sa guvernati.
Va rog sa terminati cu topaiala bugetara”.

Nimic altceva, nici la primirea listei cu ministrii viitorului guvern, nici la investitura guvernului.
http://stirileprotv.ro/stiri/politic/ministrii-din-guvernul-tudose-audiati-astazi-in-comisii-voctul-de-investitura-programat-de-la-ora-15-00-in-parlament.html

In septembrie 2017 - la doar 2 luni de la investirea Guvernului Tudose -
DNA cere urmărirea penală a Rovanei Plumb în dosarul „Belina”, în care este acuzată și Sevil Shhaideh, pe fapte comise in 2013.etc etc. https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/politica/dna-cere-urmarirea-penala-a-ministrului-rovana-plumb-797997


Iar Presedintele Romaniei re-incepe seria de comentarii care aduce noroi pe imaginea Romaniei, o Romanie condusa de "penali" http://www.ziare.com/klaus-johannis/presedinte/declaratia-lui-iohannis-despre-penali-a-bagat-psd-ul-in-priza-cum-vor-alesii-sa-isi-apere-imaginea-1486228

Numai ca Presedintele Iohanis nu este un cetatean oarecare - el este Seful Statului, Presedinte al CSAT (
Consiliul Suprem de Apărare a Ţării) si prin aceasta functie seful si beneficiarul celor mai complete si actuale informari din partea serviciilor de informatii, din toate domeniile - aparare, economic, politica interna si externa.
Fostul Presedinte al Romaniei, Traian Basescu, din aceiasi pozitie politica de Sef al Statului si beneficiar al rapoartelor complete de informare, nu a ezitat in 2 - 3 randuri sa denunte public pozitia critica, in raport cu justitia si morala, a ministrilor din cabinetele ce urmau a fi validate ( cazul  Relu Fenechiu, cazul Norica Nicolai si a refuzat categoric numirea ca premier a cetateanului Klaus Iohanis ).
Sau altfel spus : nu a lasat lucrurile sa se intample pentru ca apoi sa se planga de "cat e de penala politica si conducerea Romaniei" .

Actualul Presedinte Iohanis, a lasat lucrurile sa se intample fara nici o obiectie clara, cu subiect si predicat, pentru ca apoi sa faca "declaratii" prin care indeamna/recomanda romanilor sa se lase condusi doar de "politicieni responsabili si integri" (Discurs de Ziua Nationala 1 Decembrie 2017
http://www.tion.ro/mesajul-presedintelui-iohannis-pentru-romani-de-ziua-nationala-a-romaniei/1944742 )

Ori in acest caz avem 2 ipoteze :

1. Presedintele Iohanis nu dispune de rapoarte complete si corecte din partea serviciilor de informatii
2. Presedintele Iohanis a dispus de aceste informatii ( dosarul Belina ) dar a lasat lucrurile sa se intample pentru ca apoi sa-si verse "motivat" oala cu zoaie pe imaginea Romaniei, lasand ca tensiunea sociala sa se manifeste sustinuta si de aceste "dovezi" ale "conducerii penale" a Romaniei.

Nici nu se poate cuantifica care dintre cele 2 ipoteze este mai grava pentru evolutia viitoare a Romaniei dar oare pentru cetateanul Klaus Iohanis nu este valabil, ca la toti ceilalti cetateni, articolul de lege care prevedee "nedenuntarea" unor fapte ce aduc atingere grava sigurantei statului, ne-luarea tuturor masurilor necesare pentru evitarea unor situatii de criza ce aduc atingere sigurantei nationale ?? Sau domnia sa este ...prizonier al unei directii de evolutie ce are ca scop defaimarea Romaniei ? Sa fie vorba de "statul paralel" ??




 - Oare Comisia Europeana ( MCV-ul ) si SUA stiu ca avem un segment al unui organ de stat care a scapat de sub controlul societatii si al Statului Roman ??

-
Unul din reprosurile aduse modificarii "legilor justitiei" este responsabilizarea magistratilor in raport cu activitatea (sau inactivitatea) depusa desi, chiar la varful structurilor de "lupta anticoruptie" se recunoaste ca se doreste pastrarea acestei lipse de control a activitatii, indiferent de consecinte, sub sloganul "independentei justitiei" :

L.C.Kovesi : "Lucrez în procuratură de peste 22 de ani şi în aceşti 22 de ani nu am avut niciodată o cercetare disciplinară sau o acţiune disciplinară."
  - "Dacă aceste propuneri (...din legile justitiei (na)) vor fi votate, vor avea un impact negativ grav asupra independenţei justiţiei, cu efectul controlului politic asupra activităţilor procurorilor"

Pe de alta parte insa :
 
Sefa DNA, Laura Codruta Kovesi, a refuzat pentru a patra oara sa se prezinte in fata comisiei parlamentare de ancheta privind alegerile prezidentiale din 2009...  dupa ce decizia Curtii Constitutionale (CCR) privind obligativitatea acesteia de a se prezenta in fata comisiei a fost publicata in Monitorul Oficial.
http://www.ziare.com/laura-codruta-kovesi/dna/kovesi-refuza-pentru-a-patra-oara-sa-se-prezinte-in-fata-comisiei-de-ancheta-din-parlament-1489202


     - Oare S.U.A.  - tara etalon al democratiei - are vre-un sef de institutie de anvergura DNA care a refuzat sa se prezinte in fata unei comisii a Congresului ...chiar si dupa ce aceasta obligativitate a fost ceruta expres prin decizia Curtii Constitutionale ?
      - Este acesta un model al "independentei justitiei" sau este un departament al statului scapat de sub control ??

Si pentru ca am ajuns la SUA sa judecam un pic si atitudinea ambasadorului SUA la Bucuresti - pentru ca reprezinta o administratie care a inceput o lupta dura cu organizatiile de tip "Soros". E normal ceea ce spune el in Romania ? DA, e foarte normal pentru reprezentantul unei administratii care a decis un razboi cu marile corporatii care sunteaza statul american sa spuna orice pentru a slabi presiunea pe tara pe care o reprezinta, lasand "loc de joaca" acestor corporatii in alte state, cum ar fi Romania - unde se joaca pe cel putin 6,5 miliarde de euro, cat dispar din TVA-ul platit de romani, bani care nu mai ajung la bugetul statului. Jos palaria in fata unui diplomat de cariera care stie sa-si apere interesul tarii sale in orice parte a lumii s-ar afla - dar asta nu inseamna ca trebuie sa luam declaratia domniei sale altfel decat o declaratie formala, diplomatica.


   - Poate ca disfunctia de care vorbim, din justitie si societate, nici nu se afla la sefa DNA, doamna L.C. Kovesi. Uitam prea usor de contactele "justitiei" cu mediul infractional, uitam prea usor de cazul "judecatoarei porne" - caz in care pe langa judecatoarea angrenata in ashramul lui guru Bivolaru mai era mentionata existenta a zeci (poate sute) de alti membrii ai sigurantei nationale ( judecatori, procurori, politisti dar mai ales copii si membrii ai familiilor acestora ).
   - Unde sunt aceste dovezi ? Probabil in arhiva SIPA - pentru ca aceasta arhiva nu este asa cum se spune mediatic o adunatura de barfe ci munca unor specialisti in informatii care au cules si indosariat informatiile din cel mai dens spatiu infractional - penitenciarele - cu toate increngaturile si aranjamentele existente la un moment dat intre infractorii si mediul justitiei, pe care trebuiau sa-l corupa daca voiau sa scape de puscarie.
   - Uitam prea usor de dosarul "black Kube" ce a avut ca tinta chiar pe sefa DNA - poate pentru a o putea tine prizoniera in derularea scopului "defaimarea Romaniei".
Acum DNA isi face "mea culpa" scotand la iveala o evaluare a muncii procurorilor din DNA - cu intarzierile si sincopele care au facut ca prin inactivitate  sau activitate deficienta sa se ajunga la rezultate incerte - cum e dosarul Microsoft. Dar poate ca, repet, cauza haosului nu o vom gasi la sefa DNA ci la colaboratorii apropiati, la oamenii din jur.
     - In 7 din 10 inregistrari televizate sefa DNA, L.C. Kovesi, este insotita de un personaj care este mereu in spatele ei, ca o umbra. Nu este un body-guard cum s-ar crede ci este  dl. Marius Constantin Iacob, procuror-şef adjunct al DNA, cercetat si el de C.J., abia acum, pentru săvârşirea unor abateri. De ce este mereu in preajma sefei DNA ? O protejeaza sau o pazeste sa nu spuna ceva ce n-ar trebui in fata opiniei publice ??

   - Pentru ca o simpla lecturare a CV-ului d-lui. Marius Constantin Iacob ne arata ca a fost sef/director general al penitenciarelor - iar din aceasta pozitie si sef al arhivei SIPA - exact in perioada de desfiintare a serviciului de informatii si arhivare a documentelor (2005-2006).

Oricum, situatia de haos din Romania nu se poate rezolva cu proteste de strada iar cei care le intretin, sub orice motiv, nu fac decat sa adanceasca criza. Iar rezolvarea nu poate veni decat de la o uniune a profesionistilor in fata a ceea ce se numeste public "statul paralel" - pentru ca desi nu putem sa-l definim deocamdata actiunile si scopul acestei structuri subterane se vad, se vad prea bine. Numai sa avem curajul sa judecam lucrurile profesional si nu superficial, de suprafata pentru satisfacerea/formarea unei anumite opinii mediatice.

 - Trebuie sa ne asumam greselile trecutului nu sa le ascundem sub presh crezand ca nu vor avea efect in prezent...


..

    Acum este: Dum Feb 25, 2018 11:41 am