NEINFRANTII

- legenda continua


Apel pentru prevenirea genocidului din România

Distribuiţi
avatar
octasim
********
********

Mesaje : 238
Data de inscriere : 30/10/2009
Varsta : 113
Localizare : Bucuresti
13052010

Apel pentru prevenirea genocidului din România

Mesaj  octasim

Apel pentru prevenirea genocidului din ROMANIA
Din Forumul Fratiei Creatorilor am extras acest text postat de dl Pavel Corut. Astept parerile dvs.
..............................................................................................................................................................
Dragi amici din Frăția Creatorilor,după cum știți,nici un membru al forumului nostru,începând cu mine,nu manifestă interes pentru vreo funcție politică sau administrativă din România ori din Uniunea Europeană.Noi suntem liberi întreprinzători,educați și motivați în spiritul cunoașterii științifice,creației de bunuri și valori utile,comportării morale.Facem însă parte dintr-o națiune de care suntem legați sentimental și juridic.Nu ne este indiferentă soarta majorității națiunii,nici direcția în care liderii politici vor s-o conducă.Din această cauză,apreciez că trebuie să declanșăm o acțiune de mare amploare împotriva genocidului pregătit de guvernanții români,la instigarea funcționarilor FMI.In acest scop,voi prezenta un Program alternativ de scoatere a națiunii române din criza economică,fără sacrificarea a milioane de vieți omenești și în spiritul justiției sociale în care noi credem.Fiecare creator din Frăție are datoria morală de a completa acest Program cu alte măsuri realiste și a-l distribui în mase,cât mai profund,prin metodele precizate la finele acestuia.Voi redacta Programul încât să poată fi printat,cu toate datele noastre de contact,astfel ca persoanele fizice și juridice care îl vor studia să ne poată găsi cu ușurință.

CITESTE,ANALIZEAZA,MULTIPLICA SI DA MAI DEPARTE!

www.drumulinvingatorilor.ro
Forum:Frăția Creatorilor

P R O G R A M
de prevenire a genocidului din România

Profunda criză economică din România a fost provocată de corupția și incompetența liderilor politico-administrativi,economici și religioși din perioada dictaturii ceaușiste[1980-1989] și ai perioadei de tranziție[1989-2010].Națiunea română a avut posibilitatea unui trai prosper,pe baza activității creatoare,într-o economie organizată modern și eficientă.In perioada socialistă,produceam și exportam de la ac la avion de luptă,aveam un sistem de învățământ performant,o protecție socială satisfăcătoare,o populație morală,educată în cultul muncii și al cinstei,un sistem rentabil de relații economice externe cu mai mult de 100 de state.Momentul decembrie 1989 a găsit România fără nici o datorie externă și cu o rezervă bănească de 4,5 miliarde dolari SUA,1,6 miliarde ruble transferabile,sute de miliarde de lei puternici,adunați în fonduri speciale[PCR,UTC,ODUS,asociațiile femeilor,pionerilor,șoimilor patriei,Armată,Ministerul de Interne și alte ministere etc.].Totodată,a găsit economia românească în plină funcțiune,cu mai mult de 70% din obiective modernizate,cu mai mult de un milion de specialiști cu studii superioare și postliceale,cu un sistem eficient de achiziții și export,cu un număr ridicat de persoane implicate direct în sfera productivă și un număr redus de pensionari .
Liderii politico-economici,administrativi și religioși de după decembrie 1989 au distrus economia românească,au înstrăinat cele mai rentabile ramuri și obiective economice,au proletarizat în masă populația românească proprietară a avuției naționale furate,au redus drastic proprietatea națională în favoarea unor firme străine,au scăzut cumplit sfera creatorilor direcți,concomitent cu creșterea volumului de populație inactivă,au dus statul român în poziție de semicolonie falimentară.In prezent,vinovații de această situație disperată vor să iasă din criză prin sacrificarea maselor largi de copii,studenți,personal bugetar,pensionari și mici întreprinzători români.In compensație,clientela lor politico-economică și religioasă se va îmbuiba în continuare din munca și sacrificiile noastre.
Reducerea veniturilor populației cu 25%,respectiv 15% va afecta milioane de cetățeni români aflați deja la limita inferioară a suportabilității,provocând un genocid de amploare,prin subnutriție,malnutriție,lipsă de asistență medicală,lipsa facilităților necesare unui trai modern[gaze,apă caldă și rece,energie electrică,servicii telefonice etc.].Noi,Frăția Creatorilor,ne opunem ferm programului de genocid dictat de FMI și propunem ieșirea din criză prin folosirea altor surse aflate la îndemâna guvernaților.Ca regulă generală,fiecărui cetățean activ ori fost activ[pensionar] îi sunt necesari cel puțin o mie de lei noi pe lună pentru a supraviețui.Nimeni nu are dreptul să scadă veniturile cetățenilor sub această limită,decât în cazuri bine justificate,cum ar fi alcoolicii,leneșii,cei care au refuzat ori refuză să muncească etc.Liderii politico-administrativi pot colecta fondurile bugetare necesare ieșirii din criză din următoarele direcții:
1]Anularea subvențiilor anuale și de campanie acordate partidelor politice.Cine dorește să facă politică s-o facă pe bani proprii ori atrași din cotizații și donații.
2]Anularea subvențiilor acordate asociațiilor cu orice profil,cu excepția celor strict necesare supraviețuirii națiunii române.Exemple de asociații cărora li se pot anula subvențiile,fără a fi afectat vreun cetățean onest:UDMR,asociațiile minorităților naționale,asociațiile editorilor,uniunile de creație[acestea trăiesc din propriile creații],asociațiile pentru protecția animalelor.Suntem în poziția disperată de a proteja mai întâi viața oamenilor,apoi, cea a animalelor.E incorect să cheltuim cu întreținerea unui câine vagabond mai mult decât pentru un pensionar sau pentru un handicapat.
3]Anularea salarizării mascate a clerului de toate confesiunile,deoarece propagandiștii religioși[preoți,rabini,muftii etc.] sunt prestatori de servicii religioase plătite de populație,nu angajați de stat.In prezent,clerul de toate confesiunile este ”ajutat” de stat cu sume lunare incredibil de mari,ca de exemplu:patriarhul BOR-83 de milioane lei vechi,șefi de cult[rabin șef,muftiu etc.]-76 de milioane,episcop-66 de milioane,episcop-vicar-63,5 milioane etc..Avem de a face cu indivizi care primesc gratis masă,casă,transport ,haine etc.și nu au nici un fel de obligații familiale.La ce le trebuie acești bani smulși de la gura săracului muribund?
4]Anularea tuturor subvențiilor,donațiilor și retrocedărilor făcute către cultele religioase în ultimii 19 ani și restituirea sumelor către bugetul de stat.Imobilele recuperate în urma anulării actelor de donație ori de restituire să intre în proprietatea națională și să primească destinație economică,umanitară sau culturală modernă.
5]Desființarea tuturor posturilor de profesori de religie și dirijarea banilor astfel obținuți către Ministerul Educației și Invățământului,cu scopul de a salva alte posturi de profesori de științe strict necesare cultivării tinerii generații[astronomie,științe naturale și exacte etc.].Religia să fie predată după model american:în mod benevol,în școli de duminică ,în familie sau la biserici.
6]Secularizarea averilor cultelor și sectelor religioase care nu folosesc practicării ritualurilor ori sunt contrare dogmei lor de baza[Nu adunați averi pe Pământ,ci în Cer!],după modelul aplicat de domnitorul Alexandru Ioan Cuza.In prezent,cultele și sectele religioase sunt mai bogate decât statul român,iar averea lor de zeci de miliarde de euro a fost acumulată în mare parte din donații,subvenții și retrocedări făcute din bugetul de stat.De exemplu,fosta senatoarea Simona Marinescu a făcut donații de miliarde de lei din fondul de pensii unor culte din județul Buzău,pentru a fi ajutată în alegeri[caz documentat de presa scrisă].Banii obținuți astfel să fie dirijați către fondul de pensii iar imobilele să fie folosite în scopuri umanitare[cămine,azile,școli speciale etc.].
7]Impozitatea veniturilor și averilor cultelor religioase la fel ca la orice altă societatea economică.Cultele religioase realizează venituri imense din mai multe categorii de activități economice:ritualuri,taxe de cult,servicii turistice[pensiuni,hoteluri,etc.],servicii de editură,artizanat,activități agro-industriale,”sfințirea” unor mobile și imobile,comerț cu obiecte de cult sau cu iluzii[moaște,brâul ”maicii domnului”] etc..Națiunea care a fabricat religia judeo-creștină,grecii,impozitează veniturile religioase cu 20%.
8]Restituirea tuturor sumelor donate de către Guvern și diverse ministere pentru construirea ”catedralei mântuirii neamului” și a altor lăcașe de cult judeo-creștin.Folosirea acestor sume pentru salarizarea bugetarilor aflați în pericol de reducere a veniturilor.Neamul românesc nu se va mântui cu șandramale mistice și ritualuri sălbatice,judeo-creștine sau de alt fel.Neamul românesc va ieși din criză prin cunoaștere științifică,creație utilă,comportare morală și deplină solidaritate socială.
9]Desfiiințarea CNSAS și dirijarea sumelor astfel obținute pentru salarizarea serviciilor secrete.CNSAS s-a înființat în urma diversiunii ”securiști-teoriști”, din decembrie 1989,iar obiectul său de activitate a fost desființat prin verificările făcute de mass media,Procuratură și Justiție.După 20 de ani de la desființarea Securității Române,e inutil să mai discutăm ce a făcut și cum a lucrat.Procuratura n-a reținut o singură acuzație împotriva unui singur securist.
10]Desființarea Institutului pentru studierea crimelor comunismului,deoarece fostele crime și abuzuri ale regimului de ocupație sovietic nu pot fi puse în sarcina socialismului românesc și dirijarea sumelor astfel obținute către pensii și alocații.Din multe puncte de vedere,socialismul românesc,de după 1964,a fost mult mai uman decât actuala societate capitalist-sălbatică.De pildă,speranța de viață din socialism era cu 10 ani mai mare,nu exista șomaj,fiecare om primea o locuință ieftină,leul era stabil,pensiile erau satisfăcătoare,ordinea și liniștea socială erau asigurate de bună voie[nu prin coerciție],serviciile medicale erau gratuite etc.
11]Desființarea Institutului Cultural Român și transferarea bugetului acestuia la Ministerul Afacerilor Externe,minister care poate îndeplini mai bine sarcinile de promovare a culturii românești peste hotare.
12]Reînființarea Ministerului Comerțului Exterior și a oficiilor județene de comerț exterior,prin care micii întreprinzători români să-și poată derula toate activitățile de export:informare de pe piețe externe,reclamă și promovarea pe piețe externe,efectuarea exporturilor și încasarea sumelor cuvenite.
13]Adoptarea legii pentru confiscarea averilor dobândite ilicit,în regim de urgență și aplicarea ei imediată.Sumele confiscate de la infractorii din această categorie să fie folosite pentru investiții economice de stat ,precum și pentru plata normală a lucrătorilor din domeniile care concură la aplicarea legii:ofițeri de informații și poliție,procurori,judecători.
14]Anularea tuturor scutirilor de impozite și alte taxe acordate de guvernanții corupți,în ultimii 19 ani și recuperarea sumelor datorate,de la debitori și de la guvernanții corupți.Folosirea acestor sume pentru stimularea economiei naționale[investiții,promovare,instruirea creatorilor etc.].La o simplă estimare,e vorba de minim 20 de miliarde de euro.De pildă,numai firma Erickson a fost scutită de Mugur Isărescu,în scurta perioadă cât a fost premier,de suma de 800 de milioane de dolari.Cu o sumă identică a fost scutit ROMPETROL, de către fostul premier Adrian Năstase.Dacă guvernanții corupți n-ar fi aplicat politica scutirilor,România nu ajungea datoare.
15]Anularea tuturor reeșalonărilor de plată a taxelor datorate bugetului de stat și colectarea de urgență a sumelor datorate de marii debitori.Extinderea executării silite asupra averilor deținute de liderii prezenți sau din trecut ai firmelor falimentare.
16]Serviciile secrete,Ministerul Afacerilor Externe și Ministerul Justiției să întreprindă toate măsurile specifice pentru identificarea și recuperarea imenselor sume scoase din țară de infractorii de tranziție.
17]Declanșarea urmăririi penale,concomitent cu sechestrarea tuturor bunurilor,asupra liderilor politico-economici și administrativi care au privatizat fraudulos obiective economice rentabile,cum ar fi ROMTELECOM,Petrotub,IMGB,Sampanie-Simleul Silvaniei,CCCF[pendinte de CFR],combinatele siderurgice,rețelele de distribuire a gazelor naturale și a energiei electrice etc..Aceste obiective și multe altele erau rentabile,alimentau bugetul de stat cu sume imense și asigurau multe locuri de muncă,fapt pentru care privatizarea lor nu a fost justificată de criterii economice,ci motivată de acte de corupție.
18]Sistarea importurilor de armament și tehnică de luptă pe termen de 5 ani,deoarece produsele din această categorie sunt vechi,nu ne trebuie neapărat și nu servesc la apărarea țării.
19]Retragerea trupelor române din Irak și Afganistan,cum au procedat națiuni europene mai evoluate și încetarea cheltuielilor în valută cu întreținerea lor.Națiunea română,ca și cea americană,nu are nici un fel de interese în aceste două țări.Un mic grup de interese din SUA întreține aceste focare de război,contrar dreptului internațional și rezoluțiilor Consiliului de Securitate.
20]Reducerea cheltuielelor Parlamentului cun 70%,prin aplicarea următoarelor măsuri de bun simț:
a]Reducerea numărului de parlamentari la 180,câte unul la 100.000 de electori.
b]Reducerea personalului auxiliar al unui parlamentar la un consilier,o secretară și un șofer[care poate și lipsi,dacă parlamentarul își conduce singur autoturismul].
c]Mutarea Parlamentului într-o clădire mai mică și închirierea Palatului Poporului unor mari firme și ambasade străine.
d]Desființarea posturilor de deputați ai minorităților,deoarece aceștia erau aleși prin abuz și discriminare,în numele unui mic număr de electori.
e]Reducerea cheltuielilor adminstrative și de reprezentare a fiecărui parlamentar la strictul necesar îndeplinirii funcției[mobilier,aparatură electronică,autoturisme,diurne,birouri teritoriale etc.].
21]Legalizarea transformării pedepsei închisorii,pentru anumite infracțiuni,cu plata unor mari sume de bani.De pildă,pentru o vătămarea din culpă,în loc de 3 ani închisoare,să se poată plăti o sumă de 200 de lei[chiar și mai mult] pentru fiecare zi de închisoare.Sistemul a fost aplicat în socialism și a adus mari venituri la stat.
22]Legalizarea și impozitarea prostituției,după modelul din țările vest-europene.Prostituția este naturală și nu încalcă nici o lege divină,cum o încalcă homosexualitatea deja legalizată sub guvernarea creștin-democrată.Legalizarea ei previne răspândirea bolilor venerice,violurile și veniturile ilicite ale proxeneților.O prostituată de lux câștigă circa 4000 de lei pe zi[1000 de euro].Impozitele din această sursă ar trebui să meargă la Ministerul Sănătății.
23]Inăsprirea pedepselor pentru infracțiunile economice,începând de la mită,trafic de influență etc.Aplicarea în toate cazurile de astfel de infracțiuni a pedepsei confiscării totale sau parțiale a averii.
24]Impozitarea progresivă și severă a proprietarilor mai multor locuințe și a gradului de lux al fiecăreia,încât să se ajungă la lichidarea speculei cu spațiu locativ și la renunțarea la imobile supradimensionate și ultraluxoase.
25]Gospodărirea judicioasă a pământuluii național,pe baza unui plan unic,din care să nu lipsească următoarelele elemente:
a]Precizarea în Constituție a faptului că pământul constituie avere națională de importanță vitală ,aflată într-una din următoarele forme de proprietate:de stat,mixtă și particulară.
b]Interzicerea prin lege a înstrăinării pământului românesc către cetățeni străini,cu excepția celor din țări ale Uniunii Europene.
c]Legiferarea donațiilor benevole a terenurilor nelucrate,de către proprietarii neinteresați de ele,către stat sau către instituții științifice de profil[stațiuni de cercetări,academii agricole etc.].Interzicerea prin lege a donațiilor de terenuri către culte și secte
religioase,deoarece acestea nu au voie să dețină averi,conform propriilor dogme.
d]Reînființarea fermelor și stațiunilor de cercetare de stat cu profil agricol și horticol,pe terenurile recuperate de națiune de la culte și secte religioase,de la donatori și de la persoanele cărora li se naționalizează terenurile,conform legii.
e]Legiferarea naționalizării terenurilor nelucrate mai mult de doi ani,cu o minimă despăgubire către fostul proprietar.Eventual,despăgubirea poate fi acordată și în acțiuni la fermele de stat.
f]Renunțarea la culturile tradiționale nerentabile și abordarea în culturi a celor mai rentabile plante :pomi și arbuști fructiferi,struguri de masă,legume și zarzavaturi,plante medicinale,flori,plante exotice[kiwi,curmali chinezești,bananieri nordici,măslini adaptați,actinide,alune de pământ etc.].Cerealele tradiționale să fie cultivate numai în zone întinse,cu posibilități de mecanizare și irigare.
g]Refacerea sistemului național de irigații,ca proprietate de stat,după sistemul egiptean.Astfel,fiecare comunitate va primi apă la prețuri modice,de stat.
h]Legiferarea confiscării averilor indivizilor care au defrișat livezi,vii și păduri,cu scop de speculă.
i]Reînființarea sistemului național de achiziții și export produse agricole și agro-industriale,dintre cele cerute intens de piețele externe[legume ecologice,fructe cultivate și de pădure,ciuperci etc].
j]Improprietărirea tinerilor și pensionarilor apți de muncă,la cerere,cu minim un hectar de teren cultivabil,cu scopul de a crea microferme rentabile,în domeniile cele mai profitabile-legume,flori,fructe de pădure și cultivate,struguri de masă etc.
26]Impozitarea severă a importurilor de lux-yahturi,autoturisme mai scumpe de 20.000 euro,elicoptere,bijuterii etc.
27]Incetarea subvenționării mascate a vânzătorilor de autoturisme prin programul RABLA.
28]Introducerea unei taxe de 50.000 de euro pentru acordarea cetățeniei.Astfel,nu vom mai aduna toți săracii din țările în curs de dezvoltare,pe care să-i întreținem noi,din bugetul deja anemiat.
29]Aplicarea unor impozite și taxe severe persoanelor care practică profesii retrograde,cum ar fi astrologi,vrăjitori,ghicitori etc.,precum și bioenergoterapeuților de orice fel.De regulă,indivizii din aceste categorii nu-și declară corect veniturile[ca și preoții],sustrăgându-se impozitării corecte.
30]Dublarea taxelor și impozitelor pe reclamele comerciale făcute prin orice mijloc:afișe,pliante,anunțuri în presa scrisă,clipuri televizate etc..Firmele care practică reclamă agresivă posedă suficienți bani pentru a-și plăti aceste dări.
31]Creștere substanțială a taxelor pe băuturile alcoolice,deoarece acestea sunt mai periculoase decât țigările și sunt consumate de un număr mai mare de persoane.
32]Sistarea tuturor subvențiilor pentru orice materie primă sau energie[gaze,electricitate etc.] către toate firmele românești și străine.E anormal să subveționăm firmele de autoturisme[fraceză și americană],ca un consumator casnic să plătească energia electrică de două ori mai scump decât unul industrial etc.
33]Oficiul Concurenței și Oficiul pentru Protecția Consumatorului să clarifice cum se face că,deși barilul de petrol s-a ieftinit de circa 4 ori,prețurile la produsele petroliere din țara noastră au crescut.Statul să legifereze confiscarea sumelor rezultate din această speculă.
34]Oficiul pentru Protecția Consumatorului să clarifice din ce cauză prețurile la produsele alimentare de bază din România sunt mai mai decât în țările vest-europene,în pofida faptului că noi avem salarii de circa 4-8 ori mai mici.Statul să intervină cu o lege care să oblige supermarketurile străine să vândă produsele respective la prețurile din țările vest-europene sau mai scăzute,în concordanță cu veniturile noastre mai mici.
35]Adoptarea prin lege de sistemului de impozitare progresivă a averilor și veniturilor,în așa fel încât persoanele care au venituri la limita subzisteței[1000 lei/lună] să fie scutite de impozit iar prima locuință să fie impozitată cu o sumă modestă.Fiecare locuință în plus să fie impozitată cu minim 50% mai mult,în mod progresiv,descurajând specula imobiliară.Veniturile din orice sursă să fie impozitate progresiv,de la 5% și până la 70%.De pildă,la un venit între 1000 și 2000 de lei/lună să se aplice un impozit de 5%,între 2000 și 5.000 lei/lună-10%,între 5.000 și 8.ooo-15%,.....peste un milion /lună-70%.
36]In mod normal,reducerea de salarii,pensii,alocații etc. ar trebui interzisă prin lege,deoarece afectează nivelul de trai al unei populații nevinovate de greșelile și corupția guvernanților.Dacă am ajuns în situația de a face astfel de curbe de sacrificiu,atunci ele trebuie să se bazeze pe principiul că fiecare cetățean pierde din venituri nu o cotă unică,ci proporțuional cu averea și veniturile sale.Cei care trăiesc la limita subzistenței ,de 1.000 lei/lună,nu trebuie să fie afectați de nici o scădere de salariu sau de pensie.Salariile și pensiile mici să fie reduse cu o cotă mai mică,să zicem de 5%.Cele mai mari,cu mai mult,respectiv cu 10%,15%,20%....40%.Astfel,vom aplica în practică principiile de justiție și solidaritate socială.Cotele unice favorizează bogații și defavorizează săracii,polarizând societatea în mod periculos și sacrificând inuman viețile unor semeni de-ai noștri.
37]Veniturile din amenzi trebuie să crească substanțial,deoarece avem o națiune cam dezordonată,indisciplinată,cu o comportare cam necivilizată.Aceste amenzi ar trebui să se facă venituri la primării,salvând de la șomerizare unii salariați,precum și la Ministerul Administrației și Internelor,cu aceleași efecte[prevenirea reducerii soldei].Vă dau numai câteva exemple de amenzi care ar trebui legiferate ori mărite:amenzi pentru murdărirea spațiului public,amenzi pentru tulburarea liniștii publice,amenzi pentru folosirea unor expresii triviale în public,amenzi pentru încălcarea normelor de comportare civilizată în mijloacele de transport în comun,amenzi pentru deținere ilegală de arme albe ori de foc,amenzi pentru circulația pe stradă în stare de ebrietate,amenzi pentru încălcarea regulilort auto și pietonale[depășirea vitezei,consumul de alcool,parcarea neregulamentară,trecerea pe culoarea roșie etc.],amenzi pentru afectarea spațiului verde,amenzi pentru maltratarea minorilor și femeilor,amenzi pentru afectarea arborilor și pomilor din spațiul public etc..
38]In mod tradițional,sfatul obștii românești n-a fost plătit,ci o îndatorire de onoare a gospodarilor care voiau să se sfătuiască cu primarul în probleme de interes general.Politrucii de după 1989 au introdus consilierii plătiți,de la primării comunale și până la județe,cu scopul de a-și crea clientelă politică pe care să se bazeze în alegeri și în tot soiul de învârteli necurate[inginerii financiare,adică,corupție].Desigur,această imensă armată de consilieri este plătită din bani publici,smulși de la contribuabili.Eu propun anularea tuturor indemnizațiilor de consilieri ,de la comună și până la județ.Bani economisiți astfel pot fi folosiți în investiții cu caracter economic în localitățile patriei[deci,noi locuri de muncă,în ateliere și fabrici locale].
sursa - http://forum.drumulinvingatorilor.ro/index.php?topic=1119.msg5936;topicseen#msg5936
...............................................................................................................................................
Este un text care mai suporta modificari si imbunatatiri . Pana la urma o solutie de criza este produsul mai multor ctateni, este produsul dezbaterii publice, este rodul gandirii a cat mai multi cetaeni implicati in viata cotidiana.
Trebuie sa ne axam pe cauze si solutii imediate pentru a evita dezastrul programat de Statul Perceptor de Taxe care are pretentia ca administreaza Romania.
Astept parerile dvs pe aceasta tema.

Octasim
Distribuie acest articol pe: diggdeliciousredditstumbleuponslashdotyahoogooglelive

avatar

Mesaj la data de Vin Mai 14, 2010 1:15 pm  octasim

CREATORII si DAUNATORII
(editorial la zi - partea I-a)
.
Bunicul mi-a spus intr-o zi:
- Baiete, orice vietate pe acest Pamant isi are rostul ei... Nimic nu e intamplator. Doar oamenii nu inteleg lucrul asta si cred ca pot schimba ceva din oranduirea asta universala.
- Cum asa ?
- Simplu! Totul este o creatie a lui Dumnezeu in care ne straduim sa facem ceea ce trebuie pentru a exista, pentru a merge inainte si a progresa. Numai ca unele vietati nu inteleg existenta decat prin distrugerea a ceea ce fac altii pentru o viata mai buna. Intre oameni, ca si intre animale si alte vietati, vei intalni CREATORII – cei care construiesc, care aduc ceva nou pe acest drum al vietii si DAUNATORII – cei care distrug sau infraneaza mersul inainte al vietii, cei care-si inchipuie ca pot pune stavila cursului vietii si vointei divine.
Pe cei dintai sa-i respecti totdeauna si sa te alaturi lor, pe ceilalti sa-i inlaturi, sa stai departe de ei !
Cata dreptate avea bunicul meu ! O intelepciune venita din vremurile de demult, exprimata simplu, cinstit, direct.
................
Progresul intr-o societate este dictat de forta vietii ce salasuieste in sufletul fiecaruia din noi. Ne bucuram de frumosul naturii, de creatia semenilor nostri, de viata tihnita langa familie sau de succesul vlastrelor tinere care-si incep viata... Grijim ca totul sa fie asa cum trebuie pentru ca in urma noastra sa ramana ceva, sa spunem ca nu am trait degeaba, ca am realizat macar o parte din acest dar primit – viata.
Numai ca o societate inseamna ceva mai mult... inseamna comunitate de interese, organizare, limba si traditii comune, inseamna ca acolo, in fruntea noastra se afla cei mai destoinici oameni, cei care vegheaza si ajuta ca acest progres, aceasta dezvoltare continua sa nu fie umbrita de distrugere si regres, sa nu fie stopata de incultura si mediocritate, sa nu fie deturnata pe cai gresite de tendinte mistice, razboinice sau de dorinta de acaparare a bunului ce nu-ti apartine.
- Poti avea parte de CREATORI, acolo, in fruntea obstii, in fruntea statului... si atunci societatea se dezvolta, progreseaza, satul devine comuna, apoi oras, iar uniunea de triburi se transforma in popor, apoi in natiune, sau poti avea parte de DAUNATORI, acolo in fruntea obstii, in fruntea statului – si atunci populatia este macinata de boli si incultura, de ignoranta si misticism, de tensiuni sociale si saracie, iar natia isi pierde substanta vitala a coeziunii sociale, se transforma intr-o multime framantata de interese marunte, de grup, se transforma intr-o unealta directa sau indirecta a dezvoltarii intereselor altora, se transforma intr-o masa de manevra a intereselor altor state, pierzand din energie si din viata in conflicte care nu-i apartin, in directiile divergente ale intereselor straine.
De fapt asta diferentiaza o natiune puternica de una slaba – caracterul de CREATOR sau DAUNATOR al grupului de oameni care administreaza tara la un moment dat, caracterul de CREATOR sau DAUNATOR al Statului.
- In zilele noastre sub masca „separarii puterilor din stat” se dezvolta linistit o administratie care nu stie – de 20 de ani incoace – decat sa inventeze si sa colecteze taxe ... Statul Perceptor de Taxe. Nimic constructiv, nimic care sa arate macar o directie de progres, nimic care sa imprime o dezvotare armonioasa a societatii, nimic care sa continuie o traditie milenara – doar colectarea din ce in ce mai abuziva de taxe pentru consumul si satisfacerea luxului unui aparat administrativ independent de natiunea careia ii apartine. Un proiect eminamente consumatorist fara valoare progresista. O structura obedienta carenu stie decat sa-si asupreasca propriul popor pentru a-si pastra privilegiile cumparate la porti straine asa cum era odata „inchinarea” spre Inalta Poarta Otomana.

- Statul Perceptor de Taxe nu are grija de sanatatea natiunii pe care o administreaza – el doar cheltuie sume imense pe achizitionarea de medicamente ... dupa ce semnalele de alarma au aparut. Grija pentru sanatate publica, pentru eradicarea unor centre de raspandire a bolilor (caini vgabonzi, gunoaie stradale, cersetori, controlul alimentelor toxice, controlul bolilor cu transmitere imediata, vaccinarea copiilor etc.) este mimata pe sume impresionante.

- Statul Perceptor de Taxe nu se ingrijeste de hrana populatiei, de dezvoltarea unui sector puternic in domeniul resurselor alimentare propii... el aduna comisioane grase din importuri de alimente, prin interpusi, speculand nevoia de existenta a societatii pe care o conduce. Mai mult, sugruma in fasa orice incercare a cetatenilor de a-si asigura siguranta alimentara pentru a nu-si diminua astfel comisioanele obtinute din importuri. El distruge baza tehnica materiala a lucrarii pamantului, pune frane in dezvoltarea liberului schimb de marfuri intre agricultori (conditii aberante cum a fost cea cu interzicerea tranhumantei...), el nu are nici o raspundere in sprijinirea micilor agricultori (colaborarea agricola, fermele sunt si acum in stadiul medieval de existenta-cu aratura facuta „cu calul” si transportul „cu caruta”), iar „mafia pietelor agricole” prospera pe munca agricultorului venit sa-si vanda marfa.

- Statul Perceptor de Taxe nu se implica in dezvoltarea locurilor de munca, in crearea cadrului legal sanatos al dezvotarii unei afaceri mici si mijlocii. El se doreste „parte” din aceste afaceri luand birul de valoare si timp prin taxe, impozite si birocratie platita excesiv – generand timpi morti si cheltuieli inutile. Salariile sunt mentinute la cote umilitor de joase pentru majoritatea populatiei – prin „salariul minim pe economie” – in timp ce taxele pentru fiecare salariu oferit de angajator sunt undeva la 60% din suma primita de angajat, descurajand astfel orice tendinta a ridicarii nivelului de trai.
Suna pompos si patriotic aceasta ultima fraza – dar e cat se poate de reala .
Cati dintre dvs si-au putut explica paradoxul existentei romanesti ? Pentru ca avand cele mai mici costuri de productie, produsul finit la pret de producator fiind cel mai ieftin din Comunitatea Europeana (datorita costurilor mici pe salarizarea personalului), ajunge pe raftul consumatorului la preturi sensibil mai mari decat in oricare alt stat al UE. Cum e posibil asa ceva ? Unde si cine incaseaza diferenta intre salariile mici ale romanului (incluse in pretul de productie) si pretul pe raft mai mare decat in tarile unde un muncitor primeste pt aceiasi munca si efort depus 2000 euro ? Si totusi Statul nu are bani...

- Statul Perceptor de Taxe are grija sa justifice activitatea sa parazita prin legi si acte normative contradictorii si neproductive, care fractioneaza si franeaza dezvoltarea sociala – cautand prin orice declaratie publica sa gaseasca „vinovatii” regresului economico-social, jignind intraga populatie prin abordarea „vinovatiei” ca justificare a oricarei legi, a oricarei norme juridice, ca si conceptie de existenta a natiei romane.
- Statul Perceptor de Taxe iubeste infractiunea si pe infractori – pentru ca pana la urma sunt colegi de breasla, difera doar dimensiunea prejudiciului adus pentru societate. Asa ca Statul Perceptor de Taxe va gasi intotdeauna puternice forte politienesti pentru a „supraveghea” si „actiona” impotriva cetatenilor care manifesta dorindu-si o viata mai buna ... dar nu va gasi niciodata destule forte de ordine pentru a combate infractiunea stradala, traficul de droguri si carne vie, furturile si violentele cotidiene etc etc. In acest fel, in regim clientelar, Statul Perceptor de Taxe isi va asigura supunerea deplina a fortelor de ordine in randul carora va avea grija sa dezvolte sentimentul de vinovatie al „atacarii propriului popor”. Cine nu se supune sistemului clientelar este urgent trecut in rezerva si aratat spre exemplificare ca posesor al „pensiilor nesimtzite” .
De altfel Statul Perceptor de Taxe nici nu se gandeste ca sa introduca pedeapsa cu „munca in folosul comunitatii” sau sa scoata detinutii la munci grele, necalificate (sosele si drumuri, cai ferate si poduri, colectarea si reciclarea deseurilor, amenajari impotriva calamitatilor – inundatii, cutremure, incendii etc etc ) asa cum se intampla in alte state dezvoltate, scazand astfel costurile bugetare, odata prin reducerea la jumatate a duratei de detentie si inca o data prin beneficiile aduse de scoaterea din aceste activitati a clientelei politice care supraevalueaza costurile. Nuuu, nici gand !
Statul Perceptor de Taxe asigura o deplina liniste a detentiei, o culturalizare si specializare in arta infractiunii, o viata relativ grea, dar lipsita de obligatia reparatiei datorate societatii de catre infractorii-detinuti, o atmosfera de pepiniera infractionala din care isi poate recruta pe viitor adeptii si „cozile de topor”.
- Totdeauna in guvernarea facuta de Statul Perceptor de Taxe cineva va fi vinovat de „stagnarea economiei” si masurile luate acopera aceasta „vinovatie”. Totdeauna va fi o patura sociala sau profesionala care „nu lasa Statul sa-si faca treaba”, patura sociala sau profesionala care trebuie infierata in fata maselor spre luare-aminte.
Niciodata solutii viabile – totdeauna acuzatii si justificari negativiste, intr-un efort continuu de inducere in mase a unui permanent sentiment de vinovatie, de culpabilizare pentru situatia actuala.
- Initial vinovati au fost „securistii-teroristi” – lucru care a asigurat timp de 20 de ani sume impresionante pentru clientela Statul Colector de Taxe prin existenta unor institute si comisii total nefolositoare – CNSAS, Institutul pt Studierea Crimelor Comunismului etc. Nu a rezultat nimic folositor natiei din aceste actiuni, dimpotriva, au fost aduse in „regim de avarie” si obedienta fata de straini... serviciile de siguranta romanesti. Iar serviciile straine de securitate si-au luat prin interpusi toate datele necesare pentru a domina situatia in urmatorii 20 de ani.
- Apoi a venit randul vinovatiei „gaurilor negre” din economia romaneasca . Rand pe rand aceste unitati economice au fost falimentate si vandute, solutia miraculoasa gasita pentru redresarea economiei romanesti fiind pensionarea fortata a celor care activau acolo. Un singur exemplu – Mittal, ajuns din obscur metalurgist indian (1996) unul dintre cei mai bogati oameni din lume si cel mai bogat om din Anglia... abia dupa „cumpararea” gaurii negre a Combinatului Siderurgic Galati (2000-2001) – arata dimensiunea minciunii folosite de Statul Perceptor de Taxe pentru a-si sustine existenta in fruntea unei natiuni (in martie 2007, Mittal s-a clasat pe locul 5 în clasamentul celor mai bogaţi oameni din lume întocmit de către Forbes Magazine - după ce în 2004 se clasa pe locul 61).
- A urmat apoi „vinovatia” minerilor, a profesorilor, a functionarilor publici, a medicilor, a agricultorilor si micilor investitori. Toate generatoare de legi si acte normative menite sa ascunda Statul Perceptor de Taxe sub masca unui stat promotor al progresului si al dezvoltarii sociale.
- Statul Perceptor de Taxe a avut grija sa dezvolte alti centrii de dezintegrare sociala pe criterii etnice, religioase, regionale... pentru a-si asigura propria „imagine a utilitatii sociale”, pentru a „poza” in statul care are grija ca aceste tensiuni (generate chiar de el) sa nu atinga natia in varful careia s-a cocotat (scandaluri politice interminabile, insamantarea neincrederii sociale, schimbarea periodica a Constitutiei, a formei de guvernamant, a legilor fiscale si concurentiale etc etc).
A trebuit totusi ca o mana de hackerii romani sa dea o replica dura bajocurei generale la care este supusa natia romana pe mapamond. Statul Perceptor de Taxe nu are timp de asa ceva si nici nu se coboara la nivelul „apararii demnitatii nationale” . EI, Statul Perceptor de Taxe sunt „lideri regionali”...
- A venit azi randul „solutiei miraculoase” de redresare economica din anii 90 sa fie vinovata pentru regresul economic. Pensionarii – caci de ei este vorba – solutia scaparii de gaurile negre din anii 90, cei care au fost trimisi in somaj mascat pentru a da liber „privatizarilor strategice” au ajuns acum sa fie vinovatii de regresul economic romanesc. Ei sunt cei care „mananca” imprumuturi de zeci de miliarde de euro, ei sunt frana care opreste natiunea de la dezvoltare si cei care „nu lasa Statul sa-si faca treaba” .
- Asta poate petru ca si-au permis sa traiasca nepermis de mult dupa pensionare. Sau poate pentru ca reprezinta un exemplu de neiertat pentru Statul Perceptor de Taxe – caci pe sacrificiul lor s-a facut industrializarea Romaniei, pe sacrificiul lor s-a adus lumina aproape in fiecare sat cu o suma de constructii hidroelectice ce inglobeaza o munca titanica, pe sacrificiul lor avem acum cladiri care sunt spitale, scoli, licee, universitati, pe sacrificiul vietii lor am facut ca acest pamant sa rodeasca indestulator, am facut canale de irigatii si centre de cercetare, pe sacrificiul lor am cladit locuinte – bune, rele, dar locuinte – aproape pentru fiecare familie a Roamaniei, pe sacrificiul lor am facut mii si sute de mii de km de drumuri asfaltate, pana in creierii muntilor (pe care Statul Perceptor de Taxe nu e in stare nici macar sa le intretina), pe sacrificiul vietii lor am construit nave si avioane (vandute pe nimic de strategii de azi), pe sacrificiul vietii lor am construit poduri, cai ferate, viaducte si canale navigabile, pe sacrificiul vietii lor ne-am aparat in fata invaziei sovietice, pe sacrificiul lor am fost si suntem inca o forta recunoscuta mondial.
Dar ajunge – au trait destul - si exemplul lor de viata pune in pericol existenta Statului Perceptor de Taxe – care de 20 de ani nu a reusit nimic din toate acestea. Caci scaderea cu 15% a pensiilor nu se face de azi la presiunea paravanului FMI – ea este practicata de mult timp de Statul Perceptor de Taxe prin scumpirea ritmica si fara sens a utilitatilor, a accesului la consultatii si medicamente, a reducerii treptate a facilitatilor castigate in anii ce au trecut etc., etc. Si vom demonstra in articolul urmator acest fapt...
- Si mai ales sa nu uitam ca Statul Perceptor de Taxe, ca orice stat format din „LIDERI” este o administratie de tip faraonic, care pune accent pe minciuna in declaratiile sale si pe minciuna in viata cotidiana.
Si cum „minciuna divina” este fara de cusur Statul Perceptor de Taxe a pus si pune accent nu pe stiinta, educatie si progres ci pe „minciuna mistica”, inconjurandu-se fara rusine de clientela mistica platita din banii contribuabilului, platind „serviciul religios” si prin Ministerul Cultelor si prin Ministerul Invatamantului - in timp ce profesorii raman fara servici, construind „biserici de mantuiere a neamului” in timp ce sunt desfiintate scoli, licee, universitati, centre de cercetare... pentru „lipsa de eficienta sociala”, educand viitorul, copiii nostri in spiritul semisalbatic al adulatiei pentru „clasa conducatoare, cea coborata din sange regal” in timp ce marii nostri inventatori, marii nostri oameni de stiinta, dascalii nostri de odinioara, se sting rand pe rand uitati in mizerie.
Mai sunt multe de zis despre Statul Perceptor de Taxe, dar vom mai vorbi despre asta.
Un singur lucru mai trebuie precizat :
Statul Perceptor de Taxe uita sa faca un lucru – sa se uite in oglinda pentru a-si vedea figura hidoasa de DAUNATOR.
.
Octasim
avatar

Mesaj la data de Mier Iun 09, 2010 10:09 am  octasim

CITEȘTE, ANALIZEAZĂ, MULTIPLICĂ ȘI DĂ MAI DEPARTE!
www.drumulinvingatorilor.ro
Forum: Frăția Creatorilor

PROGRAM
de prevenire a genocidului din România

Profunda criză economică din România a fost provocată de corupția și incompetența liderilor politico-administrativi, economici și religioși din perioada dictaturii ceaușiste (1980-1989) și ai perioadei de tranziție (1989-2010). Națiunea română a avut posibilitatea unui trai prosper, pe baza activității creatoare, într-o economie organizată modern și eficientă. În perioada socialistă produceam și exportam de la ac la avion de luptă, aveam un sistem de învățământ performant, o protecție socială satisfăcător, o populație morală, educată în cultul muncii și al cinstei, un sistem rentabil de relații economice externe cu mai mult de 100 de state. Momentul decembrie 1989 a găsit România fără nici o datorie externă și cu o rezervă bănească de 4,5 miliarde dolari SUA, 1,6 miliarde ruble transferabile, sute de miliarde de lei puternici, adunați în fonduri speciale (PCR, UTC, ODUS, asociațiile femeilor, pionerilor, șoimilor patriei, Armată, Ministerul de Interne și alte ministere etc.). Totodată, a găsit economia românească în plină funcțiune, cu mai mult de 70% din obiective modernizate, cu mai mult de un milion de specialiști cu studii superioare și postliceale, cu un sistem eficient de achiziții și export, cu un număr ridicat de persoane implicate direct în sfera productivă și un număr redus de pensionari .

Liderii politico-economici, administrativi și religioși de după decembrie 1989 au distrus economia românească, au înstrăinat cele mai rentabile ramuri și obiective economice, au proletarizat în masă populația românească proprietară a avuției naționale furate, au redus drastic proprietatea națională în favoarea unor firme străine, au scăzut cumplit sfera creatorilor direcți, concomitent cu creșterea volumului de populație inactivă, au dus statul român în poziția de semicolonie falimentară. În prezent, vinovații de această situație disperată vor să iasă din criză prin sacrificarea maselor largi de copii, studenți, personal bugetar, pensionari și mici întreprinzători români. În compensație, clientela lor politico-economică și religioasă se va îmbuiba în continuare din munca și sacrificiile noastre.

Reducerea veniturilor populației cu 25%, respectiv 15% va afecta milioane de cetățeni români aflați deja la limita inferioară a suportabilității, provocând un genocid de amploare, prin subnutriție, malnutriție, lipsă de asistență medicală, lipsa facilităților necesare unui trai modern (gaze, apă caldă și rece, energie electrică, servicii telefonice etc.). Noi, Frăția Creatorilor, ne opunem ferm programului de genocid dictat de FMI și propunem ieșirea din criză prin folosirea altor surse aflate la îndemâna guvernaților. Ca regulă generală, fiecărui cetățean activ ori fost activ (pensionar) îi sunt necesari cel puțin o mie de lei noi pe lună pentru a supraviețui. Nimeni nu are dreptul să scadă veniturile cetățenilor sub această limită, decât în cazuri bine justificate, cum ar fi alcoolicii, leneșii, cei care au refuzat ori refuză să muncească etc. Liderii politico-administrativi pot colecta fondurile bugetare necesare ieșirii din criză din următoarele direcții:


A. MĂSURI ECONOMICE

1] Anularea subvențiilor anuale și de campanie acordate partidelor politice. Cine dorește să facă politică s-o facă pe bani proprii ori atrași din cotizații și donații.

2] Anularea subvențiilor acordate asociațiilor cu orice profil, cu excepția celor strict necesare supraviețuirii națiunii române. Exemple de asociații cărora li se pot anula subvențiile, fără a fi afectat vreun cetățean onest: UDMR, asociațiile minorităților naționale, asociațiile editorilor, uniunile de creație (acestea trăiesc din propriile creații), asociațiile pentru protecția animalelor. Suntem în poziția disperată de a proteja mai întâi viața oamenilor, apoi cea a animalelor. E incorect să cheltuim cu întreținerea unui câine vagabond mai mult decât pentru un pensionar sau pentru un handicapat.

3] Anularea salarizării mascate a clerului de toate confesiunile, deoarece propagandiștii religioși (preoți,rabini,muftii etc.) sunt prestatori de servicii religioase plătite de populație, nu angajați de stat. In prezent, clerul de toate confesiunile este ”ajutat” de stat cu sume lunare incredibil de mari, ca de exemplu: patriarhul BOR - 83 de milioane lei vechi, șefi de cult (rabin șef,muftiu etc.) - 76 de milioane, episcop -66 de milioane, episcop-vicar - 63,5 milioane etc.. Avem de a face cu indivizi care primesc gratis masă, casă, transport, haine etc. și nu au nici un fel de obligații familiale. La ce le trebuie acești bani smulși de la gura săracului muribund?

4] Anularea tuturor subvențiilor, donațiilor și retrocedărilor făcute către cultele religioase în ultimii 19 ani și restituirea sumelor către bugetul de stat. Imobilele recuperate în urma anulării actelor de donație ori de restituire să intre în proprietatea națională și să primească destinație economică, umanitară sau culturală modernă.

7] Impozitatea veniturilor și averilor cultelor religioase la fel ca la orice altă societatea economică. Cultele religioase realizează venituri imense din mai multe categorii de activități economice: ritualuri, taxe de cult, servicii turistice (pensiuni,hoteluri,etc.), servicii de editură, artizanat, activități agro-industriale, ”sfințirea” unor mobile și imobile, comerț cu obiecte de cult sau cu iluzii (moaște,brâul ”maicii domnului”) etc.. Națiunea care a fabricat religia judeo-creștină, grecii, impozitează veniturile religioase cu 20%.

8] Restituirea tuturor sumelor donate de către Guvern și diverse ministere pentru construirea ”catedralei mântuirii neamului” și a altor lăcașe de cult judeo-creștin. Folosirea acestor sume pentru salarizarea bugetarilor aflați în pericol de reducere a veniturilor. Neamul românesc nu se va mântui cu șandramale mistice și ritualuri sălbatice, judeo-creștine sau de alt fel. Neamul românesc va ieși din criză prin cunoaștere științifică, creație utilă, comportare morală și deplină solidaritate socială. Patriarhia BOR sfidează întreaga națiune săracă,refuzând să înceteze construcțiile faraonice și inutile. Până când vom mai răbda acest parazitism religios sfidător?

14] Anularea tuturor scutirilor de impozite și alte taxe acordate de guvernanții corupți, în ultimii 19 ani și recuperarea sumelor datorate,de la debitori și de la guvernanții corupți. Folosirea acestor sume pentru stimularea economiei naționale (investiții,promovare,instruirea creatorilor etc.). La o simplă estimare, e vorba de minim 20 de miliarde de euro. De pildă, numai firma Erickson a fost scutită de Mugur Isărescu, în scurta perioadă cât a fost premier, de suma de 800 de milioane de dolari. Cu o sumă identică a fost scutit ROMPETROL, de către fostul premier Adrian Năstase. Dacă guvernanții corupți n-ar fi aplicat politica scutirilor, România nu ajungea datoare.

15] Anularea tuturor reeșalonărilor de plată a taxelor datorate bugetului de stat și colectarea de urgență a sumelor datorate de marii debitori. Extinderea executării silite asupra averilor deținute de liderii prezenți sau din trecut ai firmelor falimentare.

16] Serviciile secrete, Ministerul Afacerilor Externe și Ministerul Justiției să întreprindă toate măsurile specifice pentru identificarea și recuperarea imenselor sume scoase din țară de infractorii de tranziție.

18] Sistarea importurilor de armament și tehnică de luptă pe termen de 5 ani, deoarece produsele din această categorie sunt vechi, nu ne trebuie neapărat și nu servesc la apărarea țării.

24] Impozitarea progresivă și severă a proprietarilor mai multor locuințe și a gradului de lux al fiecăreia, încât să se ajungă la lichidarea speculei cu spațiu locativ și la renunțarea la imobile supradimensionate și ultraluxoase.

26] Impozitarea severă a importurilor de lux-yahturi, autoturisme mai scumpe de 20.000 euro, elicoptere, bijuterii etc.

27] Încetarea subvenționării mascate a vânzătorilor de autoturisme prin programul RABLA.

28] Introducerea unei taxe de 50.000 de euro pentru acordarea cetățeniei. Astfel, nu vom mai aduna toți săracii din țările în curs de dezvoltare, pe care să-i întreținem noi, din bugetul deja anemiat.

29] Aplicarea unor impozite și taxe severe persoanelor care practică profesii retrograde, cum ar fi astrologi, vrăjitori, ghicitori etc., precum și bioenergoterapeuților de orice fel. De regulă, indivizii din aceste categorii nu-și declară corect veniturile (ca și preoții), sustrăgându-se impozitării corecte.

30] Dublarea taxelor și impozitelor pe reclamele comerciale făcute prin orice mijloc: afișe, pliante, anunțuri în presa scrisă, clipuri televizate etc.. Firmele care practică reclamă agresivă posedă suficienți bani pentru a-și plăti aceste dări.

31] Creștere substanțială a taxelor pe băuturile alcoolice, deoarece acestea sunt mai periculoase decât țigările și sunt consumate de un număr mai mare de persoane.

32] Sistarea tuturor subvențiilor pentru orice materie primă sau energie (gaze,electricitate etc.) către toate firmele românești și străine. E anormal să subveționăm firmele de autoturisme (fraceză și americană), ca un consumator casnic să plătească energia electrică de două ori mai scump decât unul industrial etc.

49] De 19 ani,populația română este instigată la consumism, prin reclame agresive și manipulatoare, astfel că a ajuns să consume și bunuri și servicii inutile sau nocive (pornografie, alcool, astrologie, magie, filme violente și de groază, care o afectează mintal etc.).Vă propun să declanșăm un larg proces de educare în spiritul economisirii, în familii, școli și mass media. Propun ca ultima noastră bancă, CEC BANK, să-și extindă agențiile până în ultima comună, încât să colecteze banii ținuți la saltea, să promoveze noi instrumente de economisire pentru copii și tineri, să educe populația în spirit economic corect. Stiți ce înseamnă circuit economic sănătos? Înseamnă că nici un euro nu iese din țară, ci circulă între noi, cetățenii români. Deviza „Consumați bunuri și servicii românești pentru a vă îmbogăți!” trebuie să devină lege de viață pentru toți cetățenii români. O deviză similară a fost lansată de Charles de Gaulle, într-o situație de criză economică din Franța și este aplicată scrupulos în toate țările vest-europene. Numai noi, consumatoriști și cosmopoliți, consumăm bunuri străine, îmbogățind alte națiuni și sărăcind-o pe a noastră. Timp de 19 ani am trăit din vânzarea obiectiveloer economice construite în socialism și din împrumuturi. Am ajuns în poziția când împrumuturile sunt garantate cu fondul forestier, cu teritoriul patriei și cu viitorul copiilor. Mai rău, ele sunt însoțite de dictate de genocid, de tipul celui primit de la FMI. Trebuie să învățăm să consumăm mai puțin decât producem și să economisim crâncen. Trebuie, oameni buni, cetățeni români de orice etnie.

53] Reluarea activității în minele de aur de stat și sporirea producției de metale prețioase. Vinderea unei cantități de aur pe piața liberă și vărsarea sumei rezultate în buget, ca fond de ultimă rezervă pentru susținerea nivelului de trai.

B. MĂSURI SOCIALE

37] Veniturile din amenzi trebuie să crească substanțial, deoarece avem o națiune cam dezordonată, indisciplinată, cu o comportare cam necivilizată. Aceste amenzi ar trebui să se facă venituri la primării, salvând de la șomerizare unii salariați, precum și la Ministerul Administrației și Internelor, cu aceleași efecte (prevenirea reducerii soldei). Vă dau numai câteva exemple de amenzi care ar trebui legiferate ori mărite: amenzi pentru murdărirea spațiului public, amenzi pentru tulburarea liniștii publice, amenzi pentru folosirea unor expresii triviale în public, amenzi pentru încălcarea normelor de comportare civilizată în mijloacele de transport în comun, amenzi pentru deținere ilegală de arme albe ori de foc, amenzi pentru circulația pe stradă în stare de ebrietate, amenzi pentru încălcarea regulilor auto și pietonale (depășirea vitezei,consumul de alcool,parcarea neregulamentară,trecerea pe culoarea roșie etc.), amenzi pentru afectarea spațiului verde, amenzi pentru maltratarea minorilor și femeilor, amenzi pentru afectarea arborilor și pomilor din spațiul public etc..

39] Națiunea noastră trăiește un paradox dureros: persoane care au muncit 30-40 de ani primesc o pensie de 7-800 de lei pe lună, iar pentru întreținerea unui infractor condamnat la închisoare consumăm circa 2.500 de lei pe lună. E corect? Vă propun să închidem urechile la toate insinuările palavragiiilor care se prefac că apără drepturile omului și să legiferăm din nou munca forțată, de 10-12 ore pe zi. Numai astfel infractorii vor simți că sunt pedepsiți și-și vor plăti întreținerea. Ei pot lucra în ferme agricole și zootehnice, în ateliere de tâmplărie (mobilă sculptată și curbată), la drumuri și șosele, în ateliere de artizanat și feronerie etc.. Sumele rezultate din astfel de activități să fie făcute venit la Ministerul Administrației și Internelor, pentru susținerea unor pensii și salarii decente.

44] Cel puțin o treime dintre cei 5,7 milioane de pensionari își pot prelungi viața activă și sănătoasă, practicând activități utile, ca pasiuni aducătoare de venituri. Exemple de astfel de activități: pomicultură, legumicultură, floricultură, apicultură, avicultură, artizanat, mecanică auto, confecționare mobilier sculptat și pictat, piscicultură, sericicultură, prelucrarea ceramicii, pictură, sculptură etc.. Statul ar putea impulsiona pensionarii activi să se apuce de munci concrete, prin măsuri specifice, cum ar fi: scutirea de impozite ori aplicarea unor impozite reduse, oferirea de terenuri în concesiune și de spații de producție cu chirie mică, asistență de specialitate etc..

46] Persoanele cu pregătire modestă și fără ”pile” nu reușesc să acceseze fonduri europene, în ciuda faptului că le merită și le-ar fructifica în mod superior (pomicultori, apicultori, legumicultori, artizani, prelucrători de fructe de pădure, cultivatori de ciuperci etc.). Propun ca direcțiile agricole județene să întocmească gratuit dosarele de accesare fonduri europene pentru aceste categorii defavorizate.

50] Putem ieși din criza economică în circa 5 ani, dacă ne mobilizăm ca la război și mărim numărul creatorilor direcți de 4-5 ori. În acest scop, trebuie să educăm în cultul muncii și al cinstei întreaga populație, de la copiii de grădiniță și până la pensionari. Nu mai putem aștepta pomeni de la nimeni, căci nimeni nu ni le va da. Dacă nu ne mobilizăm deciși la activități creatoare de valori consumabile și exportabile, vom ajunge în poziția rușilor din timpul guvernării Elțân, când nu s-au plătit pensii și salarii mai mult de un an. Noi, Frăția Creatorilor, am tras de mult timp semnalul de alarmă, arătând că guvernanții corupți și iresponsabili ne conduceau către pieire. Personal,scriu și instruiesc creatori din 1992, deoarece știam exact ce va urma, ca fost ofițer de informații și contrainformații. Ați înțeles ce trebuie să facem? Să ne orientăm copiii către profesii creatoare directe, cum ar fi horticultori, zootehniști, artizani, meseriași etc.. În al doilea rând, să ne reprofilăm noi, la orice vârstă, pe creație și export de bunuri și valori. În al treilea rând, să impunem guvernanților cultul muncii și al cinstei în relațiile cu noi, națiunea- patron. Guvernanții nu sunt stăpânii noștri, să facă ce doresc din noi. Ei sunt angajații noștri, ai națiunii-patron, să ne conducă către un nivel de trai din ce în ce mai ridicat. Cum și-au făcut datoria guvernanții care au scăzut continuu nivelul de trai al populației și vor să-l scadă până la limita genocidului? Prost! De ce? Deoarece cetățenii români nu au luat atitudine, nu s-au opus jafului economiei naționale, nu s-au solidarizat pentru a-și apăra drepturile. E timpul să renunțați la frica de guvernanți, la lașitate, la indiferență, la iresponsabilitate, la lipsa de solidaritate. E timpul să vă uniți și să impuneți guvernanților propriul program de ieșire din criză

55] Programul național de ieșirea din criza economică să fie analizat de toți cetățenii maturi, în mod responsabil, fără patimi politice și cu sprijinul mass mediei. Numai reformele economice pot salva nivelul de trai. Schimbarea unui guvern cu altul, făcut de alte partide, echivalează cu schimbarea unei clientele politice cu alta la fel de rapace. Liderii de sindicat politizați trebuie înlocuiți din funcții cu alții preocupați doar de rezolvarea problemelor economice ale cetățenilor care i-au ales.

63] Să se introducă o taxă de celibat de 1% din venitul brut al femeilor de peste 25 de ani și al bărbaților de peste 28 de ani. De asemenea, persoanele mai în vârstă de 30 de ani, care nu au copii, să plătească o taxă de 2% din venitul brut. De ce? Deoarece națiunea noastră a scăzut cu două milioane de români numai în 19 ani iar mortalitatea este mai mare decât natalitatea. Sporul aparent a fost asigurat prin acordarea cetățeniei române unui număr de aproximativ un milion de străini. Viitorul națiunii depinde de copii. Ei nu sunt numai ai părinților,ci și a întregii națiuni. Dacă nu determinăm seriozitate în căsătorii și nașteri mai multe decât decese, națiunea noastră va dispărea în circa un secol. Banii adunați din aceste taxe să fie direcționați către alocații.

C. MĂSURI JURIDICE

13] Adoptarea legii pentru confiscarea averilor dobândite ilicit, în regim de urgență și aplicarea ei imediată. Sumele confiscate de la infractorii din această categorie să fie folosite pentru investiții economice de stat, precum și pentru plata normală a lucrătorilor din domeniile care concură la aplicarea legii: ofițeri de informații și poliție, procurori, judecători.

17] Declanșarea urmăririi penale, concomitent cu sechestrarea tuturor bunurilor, asupra liderilor politico-economici și administrativi care au privatizat fraudulos obiective economice rentabile, cum ar fi ROMTELECOM, Petrotub, IMGB, Sampanie-Simleul Silvaniei, CCCF(pendinte de CFR), combinatele siderurgice, rețelele de distribuire a gazelor naturale și a energiei electrice etc.. Aceste obiective și multe altele erau rentabile, alimentau bugetul de stat cu sume imense și asigurau multe locuri de muncă, fapt pentru care privatizarea lor nu a fost justificată de criterii economice, ci motivată de acte de corupție.

21] Legalizarea transformării pedepsei cu închisoarea, pentru anumite infracțiuni, cu plata unor mari sume de bani. De pildă,pentru o vătămarea din culpă, în loc de 3 ani închisoare, să se poată plăti o sumă de 200 de lei (chiar și mai mult) pentru fiecare zi de închisoare. Sistemul a fost aplicat în socialism și a adus mari venituri la stat.

22] Legalizarea și impozitarea prostituției, după modelul din țările vest-europene. Prostituția este naturală și nu încalcă nici o lege divină, cum o încalcă homosexualitatea deja legalizată sub guvernarea creștin-democrată. Legalizarea ei previne răspândirea bolilor venerice, violurile și veniturile ilicite ale proxeneților. O prostituată de lux câștigă circa 4000 de lei pe zi (1000 de euro). Impozitele din această sursă ar trebui să meargă la Ministerul Sănătății.

23] Înăsprirea pedepselor pentru infracțiunile economice, începând de la mită,trafic de influență etc. Aplicarea în toate cazurile de astfel de infracțiuni a pedepsei confiscării totale sau parțiale a averii.

33] Oficiul Concurenței și Oficiul pentru Protecția Consumatorului să clarifice cum se face că, deși barilul de petrol s-a ieftinit de circa 4 ori, prețurile la produsele petroliere din țara noastră au crescut. Statul să legifereze confiscarea sumelor rezultate din această speculă.

34] Oficiul pentru Protecția Consumatorului să clarifice din ce cauză prețurile la produsele alimentare de bază din România sunt mai mari decât în țările vest-europene, în pofida faptului că noi avem salarii de circa 4-8 ori mai mici. Statul să intervină cu o lege care să oblige supermarketurile străine să vândă produsele respective la prețurile din țările vest-europene sau mai scăzute, în concordanță cu veniturile noastre mai mici.

35] Adoptarea prin lege de sistemului de impozitare progresivă a averilor și veniturilor, în așa fel încât persoanele care au venituri la limita subzisteței (1000 lei/lună) să fie scutite de impozit, iar prima locuință să fie impozitată cu o sumă modestă. Fiecare locuință în plus să fie impozitată cu minim 50% mai mult, în mod progresiv, descurajând specula imobiliară. Veniturile din orice sursă să fie impozitate progresiv, de la 5% și până la 70%. De pildă, la un venit între 1.000 și 2.000 de lei/lună să se aplice un impozit de 5%, între 2.000 și 5.000 lei/lună-10%, între 5.000 și 8.000-15%, ..... peste un milion /lună-70%.

36] În mod normal, reducerea de salarii, pensii, alocații etc. ar trebui interzisă prin lege, deoarece afectează nivelul de trai al unei populații nevinovate de greșelile și corupția guvernanților. Dacă am ajuns în situația de a face astfel de curbe de sacrificiu, atunci ele trebuie să se bazeze pe principiul că fiecare cetățean pierde din venituri nu o cotă unică, ci proporțional cu averea și veniturile sale. Cei care trăiesc la limita subzistenței, de 1.000 lei/lună, nu trebuie să fie afectați de nici o scădere de salariu sau de pensie. Salariile și pensiile mici să fie reduse cu o cotă mai mică, să zicem de 5%. Cele mai mari, cu mai mult, respectiv cu 10%, 15%, 20% .... 40%. Astfel, vom aplica în practică principiile de justiție și solidaritate socială. Cotele unice favorizează bogații și defavorizează săracii, polarizând societatea în mod periculos și sacrificând inuman viețile unor semeni de-ai noștri.

41] Majoritatea ”investitorilor” străini nu și-au îndeplinit obligațiile asumate prin contractele de privatizare și, deci, aceste privatizări sunt anulabile. Propun ca toate privatizările frauduloase sau în care nu s-au respectat obligațiile asumate să fie anulate prin Justiție, iar obiectivele economice respective să fie trecute în proprietatea națiunii administrată prin stat. Prioritate ar trebui să aibă ROMTELECOM, Combinatul siderurgic Galați, Petrotub Roman, rețelele de distribuire a gazelor, energiei electrice și apei, Combinatul de alumină Slatina ... Rog specialiștii în economie să facă urgent o listă completă a obiectivelor economice privatizate fraudulos ori în care nu s-au respectat condițiile de privatizare și s-o înainteze Guvernului, pentru a se acționa în Justiție!

56] Legea ANI să fie restituită Parlamentului pentru completare, încât să cunoaștem exact averea fiecărui funcționar public vizat și sursele de obținere a acestor averi. Controlul averilor acestei categorii de persoane să se extindă la soți, copii, părinți, frați, cumnați, unchi și mătuși, socri, veri. De ce? Deoarece mulți infractori de tranziție și-au ascuns averile la rude ori pretextează că au primit averile de la rude gen mătușa Tamara.

58] Să nu se acorde nici un fel de amnistie fiscală infractorilor de tranziție (evazioniști), ci să li se confiște întreaga avere, până la acoperirea debitelor către stat.

59] Să se anuleze orice posibilitate de afaceri ale firmelor înregistrate în paradisuri fiscale. Toți cei care realizează venituri pe teritoriul României să fie impozitați după o singură lege-legea română.

60] Să se simplifice legislația și birocrația fiscală, încât ANAF să nu mai hărțuiască liberii întreprinzători onești, cu tot soiul de rapoarte, ci să lucreze pe teren, la descoperirea evazioniștilor și contrabandiștilor.

61] Să se legifereze pedepsirea persoanelor care cumpără bunuri și servicii de la evazioniști, contrabandiști sau hoți.

64] Să se înceteze subvenționarea METROREX. Această întreprindere să-și câștige banii necesari păstrării unui tarif scăzut prin închirierea spațiilor comerciale din stații, spații care acum sunt speculate de firme ale unor lideri de sindicat. Sindicatele să nu aibă drept prin lege să facă nici un fel de afaceri, ci numai activitate sindicală.

D. MĂSURI ADMINISTRATIVE

5] Desființarea tuturor posturilor de profesori de religie și dirijarea banilor astfel obținuți către Ministerul Educației și Învățământului, cu scopul de a salva alte posturi de profesori de științe strict necesare cultivării tinerii generații (astronomie,științe naturale și exacte etc.). Religia să fie predată după model american: în mod benevol, în școli de duminică, în familie sau la biserici.

6] Secularizarea averilor cultelor și sectelor religioase care nu folosesc practicării ritualurilor ori sunt contrare dogmei lor de baza („Nu adunați averi pe Pământ, ci în Cer!”), după modelul aplicat de domnitorul Alexandru Ioan Cuza. În prezent, cultele și sectele religioase sunt mai bogate decât statul român, iar averea lor de zeci de miliarde de euro a fost acumulată în mare parte din donații, subvenții și retrocedări făcute din bugetul de stat. De exemplu, fosta senatoare Simona Marinescu a făcut donații de miliarde de lei din fondul de pensii unor culte din județul Buzău,pentru a fi ajutată în alegeri (caz documentat de presa scrisă). Banii obținuți astfel să fie dirijați către fondul de pensii, iar imobilele să fie folosite în scopuri umanitare (cămine,azile,școli speciale etc.).

9] Desfiiințarea CNSAS și dirijarea sumelor astfel obținute pentru salarizarea serviciilor secrete. CNSAS s-a înființat în urma diversiunii ”securiști-teoriști”, din decembrie 1989, iar obiectul său de activitate a fost desființat prin verificările făcute de mass media, Procuratură și Justiție. După 20 de ani de la desființarea Securității Române, e inutil să mai discutăm ce a făcut și cum a lucrat. Procuratura n-a reținut o singură acuzație împotriva unui singur securist.

10] Desființarea Institutului pentru studierea crimelor comunismului, deoarece fostele crime și abuzuri ale regimului de ocupație sovietic nu pot fi puse în sarcina socialismului românesc și dirijarea sumelor astfel obținute către pensii și alocații. Din multe puncte de vedere, socialismul românesc, de după 1964, a fost mult mai uman decât actuala societate capitalist-sălbatică. De pildă, speranța de viață din socialism era cu 10 ani mai mare, nu exista șomaj, fiecare om primea o locuință ieftină, leul era stabil, pensiile erau satisfăcătoare, ordinea și liniștea socială erau asigurate de bună voie (nu prin coerciție), serviciile medicale erau gratuite etc.

11] Desființarea Institutului Cultural Român și transferarea bugetului acestuia la Ministerul Afacerilor Externe, minister care poate îndeplini mai bine sarcinile de promovare a culturii românești peste hotare.

12] Reînființarea Ministerului Comerțului Exterior și a oficiilor județene de comerț exterior, prin care micii întreprinzători români să-și poată derula toate activitățile de export:informare de pe piețe externe, reclamă și promovarea pe piețe externe, efectuarea exporturilor și încasarea sumelor cuvenite.

19] Retragerea trupelor române din Irak și Afganistan, cum au procedat națiuni europene mai evoluate și încetarea cheltuielilor în valută cu întreținerea lor. Națiunea română, ca și cea americană, nu are nici un fel de interese în aceste două țări. Un mic grup de interese din SUA întreține aceste focare de război, contrar dreptului internațional și rezoluțiilor Consiliului de Securitate.

20] Reducerea cheltuielelor Parlamentului cu 70%, prin aplicarea următoarelor măsuri de bun simț:

a] Reducerea numărului de parlamentari la 180, câte unul la 100.000 de electori.
b] Reducerea personalului auxiliar al unui parlamentar la un consilier,o secretară și un șofer (care poate și lipsi, dacă parlamentarul își conduce singur autoturismul).
c] Mutarea Parlamentului într-o clădire mai mică și închirierea Palatului Poporului unor mari firme și ambasade străine.
d] Desființarea posturilor de deputați ai minorităților, deoarece aceștia erau aleși prin abuz și discriminare, în numele unui mic număr de electori.
e] Reducerea cheltuielilor adminstrative și de reprezentare a fiecărui parlamentar la strictul necesar îndeplinirii funcției (mobilier, aparatură electronică, autoturisme, diurne, birouri teritoriale etc.).

25] Gospodărirea judicioasă a pământuluii național, pe baza unui plan unic, din care să nu lipsească următoarelele elemente:

a] Precizarea în Constituție a faptului că pământul constituie avere națională de importanță vitală, aflată într-una din următoarele forme de proprietate: de stat, mixtă și particulară.
b] Interzicerea prin lege a înstrăinării pământului românesc către cetățeni străini, cu excepția celor din țări ale Uniunii Europene.
c] Legiferarea donațiilor benevole a terenurilor nelucrate, de către proprietarii neinteresați de ele, către stat sau către instituții științifice de profil (stațiuni de cercetări, academii agricole etc.). Interzicerea prin lege a donațiilor de terenuri către culte și secte
religioase, deoarece acestea nu au voie să dețină averi, conform propriilor dogme.
d] Reînființarea fermelor și stațiunilor de cercetare de stat cu profil agricol și horticol, pe terenurile recuperate de națiune de la culte și secte religioase, de la donatori și de la persoanele cărora li se naționalizează terenurile, conform legii.
e] Legiferarea naționalizării terenurilor nelucrate mai mult de doi ani, cu o minimă despăgubire către fostul proprietar. Eventual, despăgubirea poate fi acordată și în acțiuni la fermele de stat.
f] Renunțarea la culturile tradiționale nerentabile și abordarea în culturi a celor mai rentabile plante: pomi și arbuști fructiferi, struguri de masă, legume și zarzavaturi, plante medicinale, flori, plante exotice (kiwi, curmali chinezești, bananieri nordici, măslini adaptați, actinide, alune de pământ etc.). Cerealele tradiționale să fie cultivate numai în zone întinse, cu posibilități de mecanizare și irigare.
g] Refacerea sistemului național de irigații, ca proprietate de stat, după modelul egiptean. Astfel, fiecare comunitate va primi apă la prețuri modice, de stat.
h] Legiferarea confiscării averilor indivizilor care au defrișat livezi, vii și păduri, cu scop de speculă.
i] Reînființarea sistemului național de achiziții și export produse agricole și agro-industriale, dintre cele cerute intens de piețele externe (legume ecologice, fructe cultivate și de pădure, ciuperci etc).
j] Împroprietărirea tinerilor și pensionarilor apți de muncă, la cerere, cu minim un hectar de teren cultivabil, cu scopul de a crea microferme rentabile, în domeniile cele mai profitabile-legume, flori, fructe de pădure și cultivate, struguri de masă etc.

38] În mod tradițional, sfatul obștii românești n-a fost plătit, ci era o îndatorire de onoare a gospodarilor care voiau să se sfătuiască cu primarul în probleme de interes general. Politrucii de după 1989 au introdus consilierii plătiți, de la primării comunale și până la județe, cu scopul de a-și crea clientelă politică pe care să se bazeze în alegeri și în tot soiul de învârteli necurate (inginerii financiare, adică corupție). Desigur, această imensă armată de consilieri este plătită din bani publici, smulși de la contribuabili. Eu propun anularea tuturor indemnizațiilor de consilieri, de la comună și până la județ. Bani economisiți astfel pot fi folosiți în investiții cu caracter economic în localitățile patriei (deci, noi locuri de muncă, în ateliere și fabrici locale). În plus, această măsură ar destrăma mafia politico-economică teritorială, făcând cale liberă unor politicieni serioși, competenți și onești.

40] În perioada socialistă am avut cei mai buni constructori de șosele, poduri, tunele și baraje din lume, fapt pentru care eram solicitați în multe țări străine, inclusiv dintre cele puternic dezvoltate (RFG, de pildă). Propun să reînființăm aceste firme de stat, cu foștii specialiști și cu tineri calificați la locul de muncă, eliminând din șantierele românești firmele străine spoliatoare, alese de guvernanți corupți. Astfel, vom crea locuri de muncă pentru români, vom reduce șomajul și vom face economii, deoarece românii din domeniu lucrează mai ieftin și mai bine.

42] Analiștii economici au estimat că economia subterană manevrează circa 10 miliarde de euro în fiecare an, lucru ce afectează fiecare cetățean onest. În țările vest-europene, denunțarea infracțiunilor de orice fel, inclusiv a muncii la negru și a evaziunii fiscale, este considerată o îndatorire patriotică. La noi în țară, infractorii din lumea interlopă, susținuți de cei din ”lumea bună”, au implimentat părerea eronată că astfel de denunțuri sunt turnătorii nedemne. Trebuie să schimbăm această mentalitate infracțională care a pătruns până și în mass media, determinând fiecare persoană care obține venituri să-și plătească în mod corect impozitele și taxele. Propun ca în subordinea ANI să funcționeze vaste comitete de cetățeni onești, organizate teritorial, care să semnaleze toate cazurile de muncă la negru, evaziune fiscală, contrabandă etc.. Această activitate, făcută în colectiv, de comitete de cetățeni, mai ales pensionari, nu mai poate fi denigrată ca ciripeală, turnătorie ori în alt mod.

43] Mulți potențiali producători de fructe, struguri de masă, legume, flori, ciuperci etc. nu se apucă de muncă, deoarece nu au garanția că vor putea vinde produsele. Propun ca statul, prin Ministerul Agriculturii și primăriile locale să organizeze un sistem coerent de piețe țărănești, aliniat de-a lungul principalelor căi de comunicație rutieră, precum și propriile firme de achiziții-prelucrare a produselor agricole (parteneriat stat-privat). Astfel, câteva sute de mii de persoane vor fi atrase în sfera productivă directă, inclusiv din rândul pensionarilor activi, șomerilor, asistaților sociali și tinerilor aflați în perspectivă de șomaj. Alături de ei vor prospera alte sute de mii de persoane care vor asigura comerțul, producerea de ambalaje, transportul, prelucrarea etc.. Creșterea numărului de creatori direcți va asigura venituri sporite la buget, astfel că nu va mai fi nevoie să se aplice diminuări la salarii și pensii.

45] Majoritatea cetățenilor se întreabă cine și cum controlează salariile și sporurile imense încasate de lideri economici din Banca Națională, Ministerul Finanțelor, ANAF și regii naționale. Specialiștii estimează că numai revenirea la plăți normale în aceste sectoare ar aduce la buget câteva zeci de milioane de lei noi. Guvernul trebuie să găsească soluția de a intra în legalitate și acești ”haiduci” care se cred stat în stat și fac ce le trece prin cap cu banii întregii națiuni.

47] Posturile de radio și de televiziune naționale au scheme de personal supraîncărcate și plătesc prea mult anumite categorii de persoane, comparativ cu munca prestată. Propun să fie redimensionate schemele de încadrare cu personal și schemele de salarizare din aceste instituții. De asemenea, în spiritul pieței libere, propun să nu ni se mai ia bani ca abonament radio și tv., în factura de energie electrică, nici la persoane fizice, nici la cele juridice. Fiecare post să trăiască din munca lui. Aceasta înseamnă și încetarea subvenționării lor de la bugetul de stat.

48] Propun să se facă economii valutare prin reducerea personalului diplomatic din țări în care nu avem interese economice, prin reducerea salariilor mai mari de 3.000 de euro, prin reducerea diurnelor de deplasare ale parlamentarilor, prin reducerea drepturilor de autor plătite unor cetățeni străini, prin limitarea sumei în valută pe care un turist are dreptul s-o scoată din țară la o deplasare... Specialiștii pot găsi și alte căi de reducere a cheltuielilor valutare.

51] Anularea tuturor cheltuielilor făcute cu foștii șefi de stat (indemnizații, birouri, șoferi etc). Aceștia ar trebui judecați și condamnați pentru subminarea economiei naționale, nu să cheltuim pe ei circa jumătate de miliard de lei vechi în fiecare lună.

52] Reducerea numărului de academicieni și a indemnizațiilor acestora, conform criteriului meritocratic.

54] Ministerul Sănătății să vegheze, printr-o comisie de specialiști, importurile de vaccinuri și medicamente, interzicându-le pe cele nocive, inutile sau care pot fi produse în țară. Mafia din acest sector trebuie dezintegrată.

57] Să se reducă numărul cazinourilor din țară și să se întărească controlul statal asupra lor, pentru a preveni spălarea de bani.

62] Să se reînființeze Banca Română pentru Agricultură, ca societate pe acțiuni, cu fonduri de stat și atrase de la populație, cu scopul de a ajuta producătorii mici și mijlocii, de la un sezon la altul.Garanțiile să fie formate din terenuri și locuințe. Toți cetățenii români, dar numai români, să aibă voie să cumpere acțiuni la această bancă rentabilă. Ea ar putea ajuta legumicultorii, floricultorii, avicultorii, apicultorii, pomicultorii, prelucrătorii de produse agro-alimentare.

65] Reducerea personalului bugetar să se facă de sus în jos, de la marii șefi clienți politici pentru care s-au creat funcții parazitare foarte bine plătite și nu de jos în sus, de la persoanele care asigură în realitate bunul mers al societății.

Pavel Coruț
scriitor și patron de editură
avatar

Mesaj la data de Joi Feb 03, 2011 10:53 am  octasim

Pe mail circula un mesaj oarecum alarmant. Il reproduc aici pentru dezbatere. Poate cineva aduce date noi si ne lamurim daca e alarma falsa sau realitate.
.....................
Pe pachetele de pâine Titan scrie deja că pâinea este fabricată conform Codex Alimentarius. Am citit cu ochii mei.


România va experimenta pe populaţie produsul cancerigen initium
Experimentul "Codex Alimentarius" începe cu România. De la 31 decembrie 2009, Guvernul Boc a fost obligat de... UE să înceapă implementarea "Codexului", alături de alte 165 de state semnatare (95% din populaţia planetei).
"Codex Alimentarius" este un pachet de norme după care se vor alimenta populaţiile ţărilor semnatare. Acesta porneşte de la principiul că Terra nu mai poate hrăni pe toată lumea natural, ca atare se va trece la hrana artificială, din produse chimice, cea modificată genetic etc.
Adepţii Teoriei Conspiraţiei susţin că măsura nu este altceva decât una de exterminare, care va reduce populaţia globului la cca doua miliarde, o masă mult mai uşor de hrănit şi de controlat de forţele oculte.
Nu a trecut o lună şi iată că apare ştirea că România este prima ţară din lume care va folosi în agricultură un compus chimic pe bază de initium, un ingredient activ din noua clasă a substanţelor chimice impuse de"Codex Alimentarius". Produsele vor furnizate de compania germană BASF şi vor fi folosite pentru culturile de struguri, cartofi, roşii, castraveţi şi ceapa. Pentru publicul larg se spune că "beneficiile pe care le-ar aduce această substanţă sunt legate în primul rând de combaterea dăunătorilor, dar, totodată ea micşorează şi durata în care se obţine recolta." După ce acest produs va fi experimentat în România, urmează să fie omologată utilizarea lui şi în Olanda, Germania , Franţa, SUA, Canada şi Marea Britanie. Neoficial, conform cercetătorilor care combat "Codex Alimentarius", folosirea produselor cu initium sporeşte cu până la 65% rata riscului de cancer de colon, substanţă care intră rapid în combinaţii chimice, devenind reziduală în organism. De pilda 1 mg de initium intrat în organism o singură dată se elimină în aproape un an. Or, dacă acest produs este folosit zilnic, practic el nu mai este eliminat din organism. Apoi, aşa cum initium ajută la creşterea rapidă a celulelor leguminoase, la fel de repede va conduce la mărirea tumorilor maligne. (S.L.)
D-zeu să-i ajute pe români.

www.energielibera.net
http://www.pressreleasepoint.com/first-approval-worldwide-fungicides-initium%C2%AE-wine-and-vegetables
Pe acest site BASF-ul se lăuda pe 11 ianuarie !!!!!! că pentru prima dată în lume a fost autorizat într-un timp record fungicidul Initium care în România va fi vândut sub numele EnervinT
Acum cineva ar putea spune : şi ce dacă, este un nou fungicid ce creşte producţia .


Ce mă intrigă pe mine este viteza cu care a fost aprobat şi băgat pe piaţa românească. Probabil nu vei putea să vinzi cartofi decât dacă dai cu Initium..........
Te cruceşti de ce sunt în stare conducătorii noştri pe care I-AM ALES.
În ce ţară trăim?????????????????????????
Ar fi bine să răspândiţi cât mai mult informatia pt. că aşa cum s-a întâmplat cu vaccinurile contra cancerului de col uterin şi împotriva gripei porcine se pare că nu este în zadar.
Poate, cine ştie, deşi ni se cântă de 20 de ani "Deşteaptă-te române", poate totuşi ne vom deştepta odată.
............................
Astept comentarii la rubrica "DIVERSE"
Octasim




avatar

Mesaj la data de Mier Feb 09, 2011 11:32 am  misodor

Articolele enumerate mai sus ar trebui să formeze Constituţia României, şi, unde e cazul, legi organice. Dacă s-ar găsi şi un guvern onest să aplice cele 65 de articole ale maestrului Coruţ România şi-ar regăsi prosperitatea, onoarea şi prestigiul în mai puţin de 5 ani. Chiar şi aşa, parcă simţi o apă vie răcorindu-ţi sufletul când vezi că există, încă, minţi luminate în lumea asta de diabolici şi decerebraţi. Personal, nu găsesc nici un defect propunerilor de mai sus.

Mesaj   Continut sponsorizat


    Acum este: Joi Dec 14, 2017 4:01 am